Auto Onder water

Gestart door Raymon, 04-08-2004 10:01:45

Vorige topic - Volgende topic

Raymon

Hallo,

Toen ik een week geleden terug kwam van vakantie trof ik wel iets heel raars aan in men volvo 850.
De linkerkant van de auto zowel voor als achter stond een plas water van ongeveer 4 centimeter hoog.

De deuren waren goed gesloten en het kom niet via de deur naar binnen lopen want het interieur was niet nat.

Weet iemand waar dit aan kan liggen het is in ieder geval de Aircodition niet geweest.

BartT5R

enige andere wat water gebruikt is de motorkoeling en de verwarming, kijk je waterpeil daar eens na, anders kan het geen water wan de auto zelf zijn, dan heb je geheid ergens een lek.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Raymon

er lag ook nog eens een plas water onder de auto maar het waterpeil is goed.

TTT242

Ruw gokje, ergens een lek  waar het regenwater naar binnen komt, voor ter hoogte van de voorruit-motorkap  of achter aan de auto ter hoogte van de achterruit/verlichting. Kijk ook eens naar de vloermatten/bekleding  in de koffer. Meestal is dat een goede watergeleider tot aan de passagiers- en bestuurderszetels. 2-weken geleden nog een lekje bij de 480 gehad; bleek net boven de achterlichten te zijn. water liet zo naar binnen. Rubberen afdichtingen waren versleten; afkitten en alles nu droog.
kan natuurlijk ook airco lek zijn, maar waaarschijnlijk niet omdat hij stilgestaan heeft.

Lek onder wagen kan ook uitlekgaatje reservewiel zijn? Waar lekt het onder de wagen?
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Hans V70

Hoe weet je dat het de airco-slang niet is? Bij mij twee weken geleden nagenoeg hetzelfde probleem. Was wel de airco. Zie onder techniek algemeen: HELP WATEROVERLAST.

Hans