Vervangen standaard middenarmsteun door kinderzitje

Gestart door Mraimond, 18-03-2006 15:23:14

Vorige topic - Volgende topic

Mraimond

Hallo, ik heb via internet een nieuw geintegreerd kinderzitje kunnen bemachtigen en wil deze monteren ipv de orginele middenarm steun. Echter ik heb gemerkt dat je deze niet zomaar kan verwisselen. Volgens mij moet ik zelfs de achterbank uit elkaar halen.. Heeft iemand ervaring of weet ergens een instructie om het geintergreerd kinderzitje te monteren?
Alvast dank,

Martin

Herb

Nee hoor 2 torx schroefjes van de arm steun er uit draaien en dan deze weer vastzetten met het kinderstoeltje. Al met al 10 minuten werk.

Succes  Herbert
Volvo en Alfa Romeo gaan goed samen

Herb

Onlangs bij een V70 gedaan met een zitje uit een 850.
Paste perfect en geen probleem. Armsteun naar beneden en dan zitten er aan beide zijdes torq schroefjes. Deze er uit en de armsteun moet achter 2 pennetjes haken. schroefjes er weer in en klaar ben je
Volvo en Alfa Romeo gaan goed samen

JeroenV

Inderdaad,alleen maar die 2 torxjes en dus binnen 10 minuten klaar ;)

big ben

Citaat van: Mraimond op 18-03-2006 15:23:14
Hallo, ik heb via internet een nieuw geintegreerd kinderzitje kunnen bemachtigen en wil deze monteren ipv de orginele middenarm steun. Echter ik heb gemerkt dat je deze niet zomaar kan verwisselen. Volgens mij moet ik zelfs de achterbank uit elkaar halen.. Heeft iemand ervaring of weet ergens een instructie om het geintergreerd kinderzitje te monteren?
Alvast dank,

Martin
Citaat van: JeroenV op 23-02-2013 09:42:27
Inderdaad,alleen maar die 2 torxjes en dus binnen 10 minuten klaar ;)

Ik denk dat het zitje nu onderhand gemonteerd is   ;D  ;)

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz