Bolletje-pijltje rit op de Veluwe

Gestart door resytech, 09-04-2012 17:29:24

Vorige topic - Volgende topic

Piere

Jammer dat't zo ver is, anders zeker.
Misschien als de datum goed valt dat we die avond wel ergens kunnen kamperen als we 's anderendaags niet moeten werken ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

The Demon

Citaat van: Piere op 09-05-2012 15:07:45
Jammer dat't zo ver is, anders zeker.
Misschien als de datum goed valt dat we die avond wel ergens kunnen kamperen als we 's anderendaags niet moeten werken ;)
Dan bel je toch dat je met pech staat/ziek bent en een dag later komt om te werken :evil:

Groet,
The Demon.

rifwachter

is er al iets bekend ?     datum ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

YoeriR

Heb mn rbw terug dusseh wanneer is t nou?

Pieter1976

Leuk!! Mijn ex had een Mini cooper, daarmee deden we ook regelmatig ritten. Erg leuk dus, en als hij doorgaat ben ik zeker van de partij!

bassethound

WANNEER KOMT DE DATUM ??

DAN KAN ER EEN LIJST GEMAAKT

NU SCHIET HET NIET OP

Hobbit

lijkt me een leuk idee. doe graag mee

ulkeman

ben bang dat er niks meer georganiseerd word door topic starter?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Woussie

Citaat van: ulkeman op 25-06-2012 13:46:22
ben bang dat er niks meer georganiseerd word door topic starter?

Ik zal morgen eens bij 'm langs gaan om te vragen of het nog door gaat, had ook wel interesse.

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

osie

ik had ook wel intresse .. maar als er een datum bekend is is het makkelijker te bekijken of ik dan kan...???

resytech

Hier is de topicstarter weer.

Door allerlei prive omstandigheden is het er nog van gekomen om datum te prikken.
We hebben met onze familie een nogal turbulent jaar met ziektes, operaties en begrafenissen, en dan is zo'n rit ineen iets minder belangrijk.
De intentie is er nog steeds, we gaan het ook zeker doen, maar kijk niet gek op als pas plaats vindt in het voorjaar van 2013.

So don't shoot me, it will happen someday.

Groet,

René
Resytech

Martijn_B

Ai, vervelend om te horen! Hopelijk verloopt de rest van het jaar beter!

Ik heb nog een mooie bolletje-pijltje rit in zuid-limburg liggen van de Renault club... zou ook wel eens leuk zijn om te doen!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

wlaros

Lijkt ons een leuk idee.... maar een datum is op zich wel wenselijk in deze drukke tijden....

Mvgr,

Wijnand
Mvgr,

Wijnand Laros

verron

Citaat van: Martijn_B op 15-07-2012 11:31:59
Ai, vervelend om te horen! Hopelijk verloopt de rest van het jaar beter!

Ik heb nog een mooie bolletje-pijltje rit in zuid-limburg liggen van de Renault club... zou ook wel eens leuk zijn om te doen!

Een mooie tocht door het zuid-limburgse land spreekt mij wel aan eerlijk gezegd!

Sorry Rene, spijtig om te horen..............veel sterkte met alles.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)