Injectoren welke?

Gestart door icewing, 04-04-2012 21:50:07

Vorige topic - Volgende topic

icewing

Beste mensen van het volvoforum

gister hebben we geprobeerd te kijken welke injectoren deze t5 heeft, we konden alleen opmerken op dit moment dat er oranje injectoren inzitten?
nu weet ik dat je een nummer nodig hebt wat er op staat,

vroeg me alleen af of misschien iemand toevallig weet oranje injectoren in een volvo 850t5 uit 1994 met een 16t turbo

anders kijken we dat later wel met de distributieriem, intercooler verandering

met vriendelijke groetjes,
ice

-D©©©L-

Citaat van: icewing op 04-04-2012 21:50:07
Beste mensen van het volvoforum

gister hebben we geprobeerd te kijken welke injectoren deze t5 heeft, we konden alleen opmerken op dit moment dat er oranje injectoren inzitten?
nu weet ik dat je een nummer nodig hebt wat er op staat,

vroeg me alleen af of misschien iemand toevallig weet oranje injectoren in een volvo 850t5 uit 1994 met een 16t turbo

anders kijken we dat later wel met de distributieriem, intercooler verandering

ice

wat is je vraag ? .

icewing

Beste heer Dcccl

welke injectoren er nu inzitten maar denk dat je m daarvoor echt open moet maken of niet?,

met vriendelijke groetjes.
ice

M a r c

Wat ga je openmaken?  :eusa_doh:

Oranje is 310cc overigens. Een 850 T5 heeft overigens standaard een 15G turbo.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

icewing

Beste marc

deze turbo is nieuw erin gegaan td04hl-16 in 2010 door de vorige eigenaar, oo super bedankt dan weet ik welke ik moet gaan bestellen.
super bedankt voor je hulp.

ice

-D©©©L-

Citaat van: icewing op 04-04-2012 22:46:57
Beste marc

deze turbo is nieuw erin gegaan td04hl-16 in 2010 door de vorige eigenaar, oo super bedankt dan weet ik welke ik moet gaan bestellen.

ice

wat ga je bestellen dan ?

mitchelli

Waarschijnlijk injectoren met het onderdeel nummer: 310cc.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

cas

De witte moet je nemen, zitten ook op de standaard 16t uitvoering bij de 850R. zonde om dan weer oranje te plaatsen. wel even je software erop aanpassen.
evt heb ik nog een complete ECU voor 850 met witte en 16 T uit een R liggen handbak.

injectoren wisselen is niet zo moeilijk op zich. vervang wel ook meteen de rubberen ringetjes mee. 2 x 5 stuks  ;) en pas op, er zitten ook zwarte ringetjes IN de rail. zoek maar hier op het forum hoe te vervangen. bij terugzetten de injectoren in de rail doen ( beetje smeren met sileconen spray) , en dan pas in je spruitstuk aanduwen.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

)()()sT

Citaat van: icewing op 04-04-2012 22:46:57
Beste marc

ice

Maarre.... jij hebt toch de 850 van Wepster?
Daar is toch "gewoon" een 15G op gekomen die door Marc is gemonteerd?
Of ben ik nu mis  :eusa_think:

icewing

Beste heer  )()()sT

klopt ik heb de wagen van wepster, maar ik heb het nagekeken op de bon die ik eindelijk weer eens kon vinden maar je hebt helemaal gelijk het is een 15g en dat veranderd ook meteen de situatie volledig, ik weet niet hoe ik erbij gekomen ben dat er een 16t inzat hmmm misschien toch maar eens een bril aanschaffen hahahaweten jullie toevallig of er ook een garret T3 trim 50 oppast natuurlijk wel met aanpassingen maar zou toch moeten kunnen? komt van mijn vorige auto af delta hf turbo
ik ga eerst vandaag aan de gang met de metertjes van de turbo want die werken niet slang is los gesprongen, daarna het dak maar eens vastmaken (binnenkant is beetje verzakt)

ice

Martijn_B

Hoeveel vermogen kwam er van je Delta HF af? De standaard T3 heeft dacht ik een max van 280pk.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

)()()sT

Nou nou heer Joost ;D

Succes met klussen!

icewing

Citaat van: Martijn_B op 14-04-2012 10:29:53
Hoeveel vermogen kwam er van je Delta HF af? De standaard T3 heeft dacht ik een max van 280pk.

nou ben ik niet de snuggerste denk ik, maar de turbo van mijn delta liep 1,1 bar en 1,3 bar overdruk dat is al aardig meer als dan wat deze doet (dubbele) 0,5 / 0,7, maar waarschijnlijk heeft het daar niet zo mee te maken, ik kom net ook bij european tuning vandaan gelijk afspraak gemaakt om de auto door te lichten, distributieriem hele pakket, waarschijnlijk is er ook remschijven krom, ze gaan m helemaal doorlichten en dan motor open om te kijken wat er nou precies mee is gedaan en wat er inzit ook de metertjes zijn gemaakt was 30 seconden werk, te simpel voor woorden,
ik was blind hahaha. we gaan daar ook verder plan maken om te kijken of we ook wat met de turbo kunnen doen.

met vriendelijke groetjes.
ice