LMM willen schoonmaken. Nu is 1 van de 3 drie stripjes eraf

Gestart door solidnmgn, 15-04-2012 18:57:10

Vorige topic - Volgende topic

solidnmgn

Goede dag dames en heren,

vandaag onderhoud aan mijn 850 2.5 20v LPG uit '93 gedaan echter bij het ontkoppelen van de LMM zag ik 1 van de 3 stripjes/strookjes naar onder gebogen staan en ja hoor door er letter na te kijken viel ie er af. Nu start de auto lastiger en draait daarna rond de 1400 toeren stationair (noodloop) ook brand er een oranje lampje met een zwart drie potig symbooltje met groenige gloed.. Het lijkt me duidelijk dat de LMM stuk is en vervangen moeten. Nu komt mijn vraag.

Kan ik deze gewoon op sloop bij een sloop 850 eraf schroeven of raden jullie toch aan een nieuwe te halen. Ik schrok nogal van de prijs namelijk.. 250+ euro kost die van Bosch.. Maar dat is met complete behuizing. Moet toch ook zonder kunnen.

Mocht een van jullie nog een LMM hebben liggen of tips hebben dan hoor ik het graag.

Groet Jacco

De gelukkige eigenaar van een roffel met bijna 450K op de teller.
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

-D©©©L-

Jack v

Die van jou kan in de kliko ;D

pb mij maar even,  heb er wel een paar.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

solidnmgn

Bedankt allemaal voor jullie snelle inzet..

heb zojuist.. ja ja bij een volvo 2e handsonderdelen garage een LMM goed koop kunnen krijgen.

De auto rijd weer prima. echter het lamda zonde lampje blijft branden. Hun hadden het over een reset.

Enig idee of ik dat zelf kan doen bij een 2.5 20v uit '93.

Groet jacco en nogmaals bedankt voor jullie inzet.
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

ulkeman

Citaat van: solidnmgn op 16-04-2012 17:26:00
Bedankt allemaal voor jullie snelle inzet..

heb zojuist.. ja ja bij een volvo 2e handsonderdelen garage een LMM goed koop kunnen krijgen.

De auto rijd weer prima. echter het lamda zonde lampje blijft branden. Hun hadden het over een reset.

Enig idee of ik dat zelf kan doen bij een 2.5 20v uit '93.

Groet jacco en nogmaals bedankt voor jullie inzet.

ja dat kun je zelf doen.
doormiddel van je obd.
er staat hier genoeg beschreven op het forum.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen