De Witte Vlek

Gestart door antraciet, 21-04-2012 21:59:25

Vorige topic - Volgende topic

stefanhuijser

Anders heb ik nog wel een vialle type F liggen voor de test..

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

antraciet

Dank je Stefan. Volgens mij moet er aan de 2 schroeven op de verdamper gedraaid worden om co af te stellen dus mijn fout

pwaes

Citaat van: antraciet op 17-05-2012 19:53:48
Straks een biertje en dan vind ik het wel weer mooi geweest. Wat een k*tklus die velgen. Heb met een schroevendraaier de dikste aanslag er afgeschraapt voordat ik maar kon denken aan reinigen  :eusa_wall:

Laat ze anders gewoon spuiten? voor 200 e ben je klaar?

antraciet

Morgenmiddag Daan afleveren bij Dirk en Jeff. Meteen maar kijken naar de verdamper. Moet wel zeggen dat sinds de rem achter gerepareerd is door me de auto wel meer trekt en snelheid opbouwt. Raar he  :eusa_wall: :eusa_whistle: ;)

antraciet

Weer terug van Dirk. Was gezellig ook Stefan en .. (ben je naam vergeten  :eusa_wall:) kwamen even aan.Daan en Jeff verder de hele middag niet meer gezien dus neem aan dat die zich wel vermaken. ;D We hebben nog even geprobeerd om de verdamper af te stellen, maar het lijkt erop dat de verdamper overleden is. Wie heeft er nog een verdamper met 2 stelschroeven liggen om even te testen en evt over te nemen?  ;)

groeten Arjen

UserID6342

Hahaha, was idd nog even gezellig zo met z'n allen.  FF lekker weer slap ge-OHed en jammer dat we 'm niet beter kregen Arjen.  Denk toch dat je het beste af bent met een nieuw verdampertje.  Anders neem maar eens contact op met http://www.vilier.nl/  Daar heeft Jos zijn OMVLverdampertje ook vandaan die we laatst vervangen hebben en daar zaten ook de stelschroefjes gewoon aan.

Kostte een spreekwoordelijke drol en half uurtje werk en die auto heeft sinds lange tijd niet meer zo mooi gelopen.

stefanhuijser

Dirk... Zeg het maar.. Gas is om... ;D ;D

Gr. Stefan

antraciet

Citaat van: stefanhuijser op 20-05-2012 00:14:47

Gr. Stefan

Niet bij zo'n oud hok he  :eusa_snooty:. Enne niet te vergeten De Witte Vlek  wordt steeds meer De Witte  :eusa_whistle: ;)

MVeldhuis

UserID6342

Citaat van: antraciet op 20-05-2012 00:16:27
Citaat van: stefanhuijser op 20-05-2012 00:14:47

Gr. Stefan

Niet bij zo'n oud hok he  :eusa_snooty:. Enne niet te vergeten De Witte Vlek  wordt steeds meer De Witte  :eusa_whistle: ;)
Hij gaat er idd steeds beter uitzien Arjen wat je ook erg goed kon zien op de achterklep nadat je dat stukje gepoetst had.

arjenT5R

Nog kleppen gesteld ook dan?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Nope, want ik heb de stelplaatjes niet (rest van het gereedschap wel) dus kan ze niet stellen.  En het valt allemaal wel mee hoor, het motortje loopt steeds mooier en beter.  Met een nieuw verdampertje zal die ook wat rustiger gaan lopen.  De klepjes staan iets te ruim, maar nogmaals valt allemaal wel mee.

Belangrijker; ik hoor ze liever tikken als helemaal niet ;D

stefanhuijser

Ik moet inderdaad zeggen dat de vlek langzaam vervaagt..
Hij deed het in ieder geval een stuk beter dan de laatste keer!

Gr. Stefan

antraciet

Kan na een oproepje op het volvolvoforum een zgan verdamper omvl ophalen. Alleen het enige probleem is het is in Roosendaal. Komt er iemand daar in de buurt komende week?? Zou die misschien via Dirk richting Achterhoekmeeting kunnen komen

UserID6342

Wat mij betreft wel Arjen, geen moeite mee.  Als iemand 'm voor woensdag in Werkendam (bij Gorkum) kan krijgen kan ik 'm vanaf daar ook wel meenemen want daar zit ik woensdag.