De Witte Vlek

Gestart door antraciet, 21-04-2012 21:59:25

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Citaat van: MVeldhuis op 10-05-2012 22:26:42
Jah, de drijfstanglagers liggen eruit, heb ik geloof ik ook wel genoemd.

Ja dat heb je inderdaad genoemd. Dat was de reden om er een ander blokkie in te hangen  ;)

antraciet

Wilde ik vandaag even kijken of de 2 compontentenlijm die ik gebruikt heb om tijdelijk de radiateur de repareren bestand is tegen hoge temperaturen rookt ie ineens vanaf de uitlaat. Stonk naar rubber leek het wel  ???. Hoop toch niet dat het elke week zo doorgaat  :eusa_wall:. En hoe de uitlaat bevestigd zit vanaf  de middendemper snap ik helemaal niks van 1 rubber zit met tierips vast aan een steun de andere ontbreekt en aan de achterdemper zit geen steun om een rubber te bevestigen  ::)

elianmars

Citaat van: antraciet op 13-05-2012 20:25:18
Wilde ik vandaag even kijken of de 2 compontentenlijm die ik gebruikt heb om tijdelijk de radiateur de repareren bestand is tegen hoge temperaturen rookt ie ineens vanaf de uitlaat. Stonk naar rubber leek het wel  ???. Hoop toch niet dat het elke week zo doorgaat  :eusa_wall:

Wat verwacht je dan voor die paar centen?  ;D

antraciet

Citaat van: elianmars op 13-05-2012 20:26:35
Citaat van: antraciet op 13-05-2012 20:25:18
Wilde ik vandaag even kijken of de 2 compontentenlijm die ik gebruikt heb om tijdelijk de radiateur de repareren bestand is tegen hoge temperaturen rookt ie ineens vanaf de uitlaat. Stonk naar rubber leek het wel  ???. Hoop toch niet dat het elke week zo doorgaat  :eusa_wall:

Wat verwacht je dan voor die paar centen?  ;D

Verwachte er niks van maar die paar centen zijn onderhand x3  :eusa_wall: ;D

arjenT5R

Kun je niet ergens op de sloop of op volvolvo ofzo radiateurtje scoren voor weinig dan
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

antraciet

Citaat van: arjenT5R op 13-05-2012 20:31:38
Kun je niet ergens op de sloop of op volvolvo ofzo radiateurtje scoren voor weinig dan

Ik heb een oproepje staan op volvolvo maar is een automaat he  ;). Daar maak ik me ook niet zo druk over gaat me meer om het feit dat hij nu ineens rookte vanaf de uitlaat ter hoogte van iets voorbij de bak

UserID6342

Der zullen van die uitlaat wel her en der een stel steunen zijn afgebroken in de loop der tijd en ik denk aan de carrosserie idem.  Wat dat roken zo ineens is weet ik vanaf hier ook niet, maar lekt de staartkeerring van de bak niet ?  De cardanas slingert de gelekte olie tegen de uitlaat aan.  Dat zou het kunnen verklaren dan.

antraciet

Citaat van: Dirk342 op 13-05-2012 22:37:12
Der zullen van die uitlaat wel her en der een stel steunen zijn afgebroken in de loop der tijd en ik denk aan de carrosserie idem.  Wat dat roken zo ineens is weet ik vanaf hier ook niet, maar lekt de staartkeerring van de bak niet ?  De cardanas slingert de gelekte olie tegen de uitlaat aan.  Dat zou het kunnen verklaren dan.

Ik zal morgen proberen een paar foto's te plaatsen.  ;)

pwassink

Citaat van: antraciet op 13-05-2012 20:34:31

Ik heb een oproepje staan op volvolvo maar is een automaat he  ;). Daar maak ik me ook niet zo druk over gaat me meer om het feit dat hij nu ineens rookte vanaf de uitlaat ter hoogte van iets voorbij de bak

Ach ..

hij is de zestien jaar toch al ruim gepasserd, dus puur & enkel juridisch gezien mag hij wel roken ..  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

antraciet

Citaat van: pwassink op 13-05-2012 22:38:39
Citaat van: antraciet op 13-05-2012 20:34:31

Ach ..

hij is de zestien jaar toch al ruim gepasserd, dus puur & enkel juridisch gezien mag hij wel roken ..  ;D

Geen probleem mee, zolang het maar niet resulteert in spontane zelfontbranding  ;) ;D

MVeldhuis

Rap verzekeren die auto ;D

antraciet

stefanhuijser

Het is en blijft dus een zorgenkindje.. ;)

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

antraciet

Citaat van: stefanhuijser op 13-05-2012 23:11:19
Het is en blijft dus een zorgenkindje.. ;)

Gr. Stefan

Yup, met een duister verleden  :evil: ;)

grijzev70tdi

Wa de witte vlek vandaag in Lochem?
Grolsch, het klinkt al lekkerder