Iemand ervaringen met European Tuning ?

Gestart door johnskie, 22-04-2012 10:40:47

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Citaat van: Boeijke op 09-05-2012 16:41:18
Citaat van: johnskie op 09-05-2012 16:34:10
Moet zeggen dit is mijn slechte ervaring van iets bestellen op internet  >:(
8 dagen geleden gebeld , en zou vorige week terug gebeld of gemaild worden ......................nou heb tot nu toe niks meer gehoord!!!

ik wacht maar af .................................... :( :(

Ook niet handig om dat zo hier neer te zetten. Bel gewoon zelf eerst eens naar Marc.
Het is natuurlijk niet erg correct ALS hij gezegd heeft te bellen en het niet doet. Maar bel em eerst eens voordat je dit soort dingen roept.

Waarom? Doe je bij een ander bedrijf (geen forum sponsor of bekende) toch ook niet.

Het is toch juist om positieve en negatieve ervaringen te delen.
Handig? dat weet ik niet, het lost inderdaad niets op (lucht meestal wel op). Maar het is in ieder geval wel EERLIJK!
En elke mening telt!
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Rob850turbo

Makkelijker is om marc zelf ff te bellen , hij zal het wel erg druk hebben.

Gr Rob

peteRRR

Ja gewoon even zelf bellen is niets mis mee.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

The Demon

Je kan ook even langs gaan in Moergestel, krijg je nog lekkere koffie van Marc ook.

Groet,
The Demon.

NinaPaul

Is alles mis mee!

Als je een belofte maakt terug te bellen, moet je dit doen. (belofte maakt schuld)
Anders moet je geen belofte maken.

Jullie doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, dan bel je zelf even.
Vraag me af of jullie dat met alles doen, afspraken maken en niet nakomen en wanneer iemand zijn afspraak niet houdt
gewoon zelf alles oplossen....
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Boeijke

Tja...mening mag. Dat klopt. Maar lees  in dit hele topic maar mischien 1,5 mindere ervaring.

Wil alleen maar aangeven dat het bij ET mensen met kennis zijn en nog eens een keer wat korting willen geven enzo. Het zijn zeker GEEN mensen die je willen bedonderen.

Maar in deze tijd is het me al vaker opgevallen dat mensen liever hier iets typen/sms-en/mailen oid dan gewoon eens te bellen en mense rechtstreeks iets te vragen.
En zijn nummer staat gewoon op de site

johnskie

Ik heb gebeld !!!!!...............................en zet hier niet zomaar iets neer!!! en als het positief was geweest had ik het hier ook neergezet !!!

en ik zet niemand in de zeik en haal niemand naar beneden , ik deel mijn ervaring !!!
en dat die nu toevallig negatief is .............ja daar kan ik ook niks aan doen !

had het graag zelf ook anders gezien , maandag de auto voor de keuring gehad en de garage zou die dingen er ook voor me onder zetten, nu moet ik dus opnieuw een afspraak maken .............enz.

NinaPaul

Dat heeft hij toch gedaan, hij zou terug gebeld worden!

Mensen worden belaagd met opmerkingen (beschuldigingen, scheld partijen), vind je het heel vreemd dat de meeste mensen NIET zullen kiezen voor een confrontatie op dit forum?

Iedereen maakt fouten, leer er van. Geldt ook voor bedrijven, het kan niet altijd goed gaan.
Maar wees gewoon eerlijk en sta (als bedrijf/persoon) in voor de gevolgen.

Ik snap niet dat jullie dit onjuiste gedrag verdedigen.
-Gottfried Leibniz

Ludo

Het lijkt me vrij duidelijk waarom er nog geen seintje is gegeven.

Citaat van: johnskie op 30-04-2012 19:07:36
bestelling nog niet ontvangen , staat in backorder  >:( >:( >:(

Misha

Citaat van: Ludo op 09-05-2012 18:29:05

Ah, dan doet mijn telefoon het ook altijd niet meer.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

johnskie

jeetje ongelovelijk wat een reacties krijg ik hier op.............................
ben geen idioot ofzo

weet je laat maar ............topic kan wat mij betreft op slot

-D©©©L-

Citaat van: Misha op 09-05-2012 18:55:37
Citaat van: Ludo op 09-05-2012 18:29:05

Ah, dan doet mijn telefoon het ook altijd niet meer.

tja, een 0900-servicekostgeld nummer he. Dat krijg je dat.

Citaat van: johnskie op 09-05-2012 18:58:50
jeetje ongelovelijk wat een reacties krijg ik hier op.............................
ben geen idioot ofzo

Waarom, wat zou je willen censureren ?

Ludo

ben geen idioot ofzo

Wat is er dan mis, met even naar Moergestel te rijden, als de nood toch zo hoog zit. ???

ulkeman

ben geen idioot ofzo

en het topic kun je zelf sluiten.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

arjenT5R

og weetje als je bedrijf zo groot wordt als ET heb je altijd wel een keer een ontevreden klant lopen kan je volgens mij niet meer tegengaan.

Ik kom er nog steeds graag hoor  :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!