[MINI MEETING] 5 september 2004: Amsterdam A4 v/d Valk hotel

Gestart door Peth©oni, 11-08-2004 07:54:11

Vorige topic - Volgende topic

BasV70

klinkt goed.
Zou m'n eerste meeting zijn en het is maar 10 min. rijden.

Bas

Turboooh

johan283

Amieke850

En wij? Mogen mijn bescheiden geweldenaar [lees: 850] en ik ook komen?

Gr,
Annemieke

ed

Mini-meeting zijn niet voor clubleden, maar voor forum leden. Iedereen op het forum mag een mini-meeting bijwonen. Je bent dus van harte welkom!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

mehn

Citaat van: ed op 23-08-2004 16:01:53
Mini-meeting zijn niet voor clubleden

Zeg Ed, ik ben clublid, mag ik niet komen  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

855-Champagne

ed

[zuchtmode aan]Wel goed lezen heren! Er staat: "Mini-meeting zijn niet voor clubleden, maar voor forum leden. Iedereen op het forum mag een mini-meeting bijwonen." Jullie zijn toch ook forum lid of niet soms?[/zuchtmode uit]

En nu iets zinnigs doen voordat ik boos wordt!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

855-Champagne

We plagen je maar een beetje hoor, we weten dat we ook wel mogen komen hoor.
Niet zo snel boos worden hoor heb je nix aan.

Ben

Waarom heet het eigenlijk niet FORUM MEETING ipv mini meeting?

Mini meeting is meer iets voor

Entuscan

Ik denk omdat een clubmeeting meestal grootser georganiseerd is (er is wel altijd iets extra bij te doen) en meestalook ietsje meer volk trekt.
Een mini-meeting/forum meeting is meestal gewoon een gezellig samenkomen van een groepje mensen om wat te l*llen bij een tas koffie of iets dergelijks.
Beide zijn natuurlijk altijd leuk ;)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Reitse

Citaat van: Entuscan op 23-08-2004 20:12:47
Ik denk omdat een clubmeeting meestal grootser georganiseerd is (er is wel altijd iets extra bij te doen) en meestalook ietsje meer volk trekt.
Een mini-meeting/forum meeting is meestal gewoon een gezellig samenkomen van een groepje mensen om wat te l*llen bij een tas koffie of iets dergelijks.
Beide zijn natuurlijk altijd leuk ;)
Nou... ik denk dat de meetings elkaar weinig maken Entuscan... De tweede meeting vorig jaar in Amsterdam gaf een behoorlijke opkomst..

ed

Citaat van: 855-Champagne op 23-08-2004 19:33:59
We plagen je maar een beetje hoor, we weten dat we ook wel mogen komen hoor.
Niet zo snel boos worden hoor heb je nix aan.
Ik wordt niet zo snel boos hoor. Het was ook bedoeld met een ;)

Emiel