rode lampje in portier rechtsachter

Gestart door V70Twins, 23-02-2004 14:00:02

Vorige topic - Volgende topic

V70Twins

Als je de portieren opent brandt er in de zijkant zo'n fraai rood lampje. Nou doet dat lampje in mijn rechter achterportier het niet. Rode lamphouder eruit gehaald, en blijkt helemaal niet aangesloten. En er hangt ook geen stekker los in het portier. In de overige drie deuren branden die lampjes wel gewoon.

Weet iemand of dit klopt bij een V70 Europa van 1998 (model 99)? Of zou er wel degelijk een aansluiting in het portier moeten zitten en zie ik die over het hoofd.

denkweb

Je ziet echt iets over het hoofd! De stekker moet er zijn!

Wellicht is de deurbekleding een keer weggehaald (ruitschade, uitdeuken??) en daarbij de stekker losgetrokken of niet teruggeplaatst?

V70Twins

Ik zal straks nog eens wat beter kijken. Ik kon het me ook al bijna niet voorstellen, wel een volledige houder voor het lamje inclusief aansluiting, maar geen stekker.

Bedankt! Ik zal het resultaat nog even posten voor de volledigheid.

V70Twins

Nou, ik kan geen snoer met een stekker ontdekken als ik na verwijderen van de lamphouder met een lampje probeer binnenin het portier te kijken. Ik vrees dat het deurpaneel eraf moet. En dat lijkt me nou niet het allereenvoudigst.

V70Twins

Ik heb laatst van die fraaie zonwering dingen voor de achterruiten in de achterportieren gemonteerd en toen moest het paneel er toch af. En jawel hoor, een losse stekker!

Ook weer opgelost!