druppellader zonnecellen

Gestart door Richard T5R, 01-05-2012 13:10:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard T5R

Citaat van: MVeldhuis op 01-05-2012 18:38:13
Lekstroom is altijd te traceren...
Helaas blijkt de lekstroom echt verwaarloosbaar als je gaat meten met een amperemeter. Alle zekeringen er één voor één uitgehaald om te kijken waar de lekstroom vandaan zou kunnen komen leverde ook niets op. Zeer waarschijnlijk treedt deze lekstroom pas in werking nadat de auto op slot is gezet. Mogelijk gaat er dan een lampje aan in een portier oid. Als iemand nog een geniale tip heeft hoor ik het graag! Als ik mijn auto een paar dagen niet gebruik start ie niet meer en daarom leek mij zo'n druppellader wel een oplossing. Heb wel een reserveaccu en lader en hele goede startkabels dus ik kom altijd wel weg maar handig is anders...

Hengeveld

Lampje in een portier moet je in het donker kunnen zien branden van buiten de auto als je door de ruiten kijkt. In dat geval is de oorzaak een slechte microswitch in het deurslot.

Snellebaksteen

Of je blijft gewoon in de auto zitten terwijl je de deuren op slot doet en je gaat daarna meten.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Richard T5R

We hebben uiteraard ook gemeten met het contact uit en dan zeker 15 min gemeten. De lekstroom bleef te verwaarlozen en kan nooit in 3 dagen een lege accu veroorzaken...

kulk

Ik zet in op een gare microswitch.

Dus lampjes in de deuren eruit halen en dan kijken of er nog steeds stroomverlies is

rovelra

Citaat van: kulk op 03-05-2012 12:24:36
Ik zet in op een gare microswitch.

Dus lampjes in de deuren eruit halen en dan kijken of er nog steeds stroomverlies is


Of LEDS erin , kan ie zeker een week staan blijven

kulk