bevestiging binnenwerk achterklep

Gestart door tjetto, 06-05-2012 22:29:37

Vorige topic - Volgende topic

tjetto

Hoi,
Het binnenwerk van de achterklep van mijn 850 estate zit los. Nu zie ik, dat er 4 bevestigingspunten zijn, maar deze ontbreken allemaal. Weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden? Alvast bedankt. Ik had dit bij advertentie (gezochte onderdelen) willen plaatsen, maar kan helaas hier geen nieuw bericht maken.

Groet,

Tjetto

JeffreyC

estateservices.nl verkoopt achterklep reparatie sets om de bekleding weer goed vast te kunnen zetten. Deze sets zullen ook wel ergens anders te verkrijgen zijn maar hier had ik het vandaan.
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Henk855

http://www.volvo-parts.nl/index.php?main_page=popup_image&pID=859&zenid=qd94cu9qgma97l8p1vmdqoems1

Ook bij de dealer te bestellen voor 12 euro, bestel ook gelijk even de bevestigings clips voor de onderkant van de klep, bij het loshalen van de bekleding sneuvelen deze meestal. Met dit setje zit de bekleding weer ,,al nieuw,,
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

tjetto

Heren beide bedankt voor jullie reactie en tips  :). Ga er direct mee aan de slag.

Groet,

Tjetto

stefanhuijser

Bij estateservices zitten die clipjes erbij..

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5