Handbak of automaat?

Gestart door MM, 08-05-2012 12:16:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjenT5R

wat jij vind mag je houden
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

MM

Tsja, zoveel mensen zoveel wensen...

De discussie wel/geen automaat ging mij voornamelijk om het verschil in kosten en het onderhoud. De andere voor- en nadelen is al best veel over geschreven...

grt, Mark

UserID6342

Denk om weer on-topic te gaan dat het in principe geen spat uitmaakt.  Bij een handbak zit je om de zoveel tijd aan een koppelingswissel en bij een automaat zit je om de zoveel tijd aan een dure oliewissel.

Levensduur is net beperkt hoe de eigenaar er mee omgaat.  Ik verkoop hier zowel hand- als automaatbakken en beide 'lopen' even snel.  Bij een turbo wat rustiger aan doen met de standaard automaatbak als in vergelijking met de handbak.

Zoals al zovelen hebben gezegd, een automaat kan echt heel lang meegaan maar het valt en staat met zijn berijder.

arjenT5R

Als je bang bent dat het geld gaat kosten beter handhark kopen ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

)()()sT

Lekker zo'n automaat met veel power. Ding staat al maanden in de garage :evil: ;D

Ieder zijn ding, ik heb de V70 omgebouwd naar handbak en dat bevalt prima. Aan de andere kant rijdt een automaat ook heerlijk dus als je een AT wilt: doen.

Vulk

Bij een AT heb je geen krakend pedaal!

Marc O.

Citaat van: Vulk op 08-05-2012 21:44:18
Bij een AT heb je geen krakend pedaal!

En geen ratelende koppeling ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

arjenT5R

Citaat van: )()()sT op 08-05-2012 21:42:23
Lekker zo'n automaat met veel power. Ding staat al maanden in de garage :evil: ;D

Ieder zijn ding, ik heb de V70 omgebouwd naar handbak en dat bevalt prima. Aan de andere kant rijdt een automaat ook heerlijk dus als je een AT wilt: doen.

Gaan we nou op de man spelen joost? ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

beunmaat

Het rijd allebei prima, heb zelf een harkbak en ik heb vaak genoeg in de at van Arjen gereden (toen hij nog niet bij de tranmissieboer stond). En dat rijd ook gewoon prima!

Wat is beter/fijner of sneller? tsjaa... het kan allebei goed kapot gaat ;D

R.Bijl

Citaat van: beunmaat op 08-05-2012 21:48:04
Het rijd allebei prima, heb zelf een harkbak en ik heb vaak genoeg in de at van Arjen gereden (toen hij nog niet bij de tranmissieboer stond). En dat rijd ook gewoon prima!

Wat is beter/fijner of sneller? tsjaa... het kan allebei goed kapot gaat ;D

ik heb een aantal automaten gehad,mijn ervaring is als je er netjes mee omgaat blijft het gewoon heel...

ik vind zelf een automaat super maar mag toch af toe graag zelf schakelen  ;D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

)()()sT

Citaat van: arjenT5R op 08-05-2012 21:47:39
Citaat van: )()()sT op 08-05-2012 21:42:23
Lekker zo'n automaat met veel power. Ding staat al maanden in de garage :evil: ;D

Ieder zijn ding, ik heb de V70 omgebouwd naar handbak en dat bevalt prima. Aan de andere kant rijdt een automaat ook heerlijk dus als je een AT wilt: doen.

Gaan we nou op de man spelen joost? ;D

:-* ;D

arjenT5R

Citaat van: R.Bijl op 08-05-2012 21:53:49
Citaat van: beunmaat op 08-05-2012 21:48:04
Het rijd allebei prima, heb zelf een harkbak en ik heb vaak genoeg in de at van Arjen gereden (toen hij nog niet bij de tranmissieboer stond). En dat rijd ook gewoon prima!

Wat is beter/fijner of sneller? tsjaa... het kan allebei goed kapot gaat ;D

ik heb een aantal automaten gehad,mijn ervaring is als je er netjes mee omgaat blijft het gewoon heel...

ik vind zelf een automaat super maar mag toch af toe graag zelf schakelen  ;D

Haha AT met flippers dus :P wacht maar tot de mijne klaar is hihi  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!