Polar lid?

Gestart door LouisXIV, 14-05-2012 20:49:25

Vorige topic - Volgende topic

verron

Citaat van: Boeijke op 14-05-2012 23:37:16
Volgens dit is het puur voor het onderhoud van de fora:

http://www.volvo-plaza.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=55&category_id=9&option=com_virtuemart&Itemid=34

Persoonlijk zou het me niks uitmaken als er een deel naar een goed doel ging/gaat. Maar dat is dus puur mijn mening

Mee eens.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Ries van de Zilverschuit

Hmmm... Nu ik dit allemaal lees, denk ik dat wat transparantie in de geldstromen en kosten een hoop duidelijkheid zal geven. Weet je tenminste wat er met je geld gebeurt. 
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Marc O.

Waarom? Als ik Ben was dan zou ik dat ook niet doen. Je bent niet verplicht om te doneren, als je denkt dat je te veel betaalt dan is dat je eigen schuld.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Boeijke

Waarom moet Ben de kosten openbaar maken?
Het forum is gratis. Je wordt niet doodgegooid met reclame banners, pop-ups en andere meuk.
Je donatie is geheel vrijwilig. En er wordt nergens geroepen dat er iets naar een goed doel gaat. Dat wordt alleen maar geopperd.
Stukkie vertrouwen.

NinaPaul

:angel: Als je van die kosten af wil, ik neem het forum graag van je over!!
Over het bedrag valt te onderhandelen.

Als je niet weet waar je geld heen gaat maar toch doneert, vraag ik me af hoe "slim" dat is.
Vertrouwen is goed, controle is beter.

Dit is dus niet bedoeld om mensen dan wel het forum af te zeiken.
Gewoon een "standaard" blik op geldzaken.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Ben

De forums zijn een privé aangelegenheid. Gefinancierd van mijn eigen zakgeld met wat hulp van vrijwillige donaties.
Wil je wél genieten van de forums maar niet doneren, dan mag dat met dank aan de forummers die wel een donatie doen.
Van de donaties gaat geen geld naar andere goede doelen dan de forums.

elianmars

LouisXIV

Citaat van: Dirk342 op 14-05-2012 22:17:10
Citaat van: ulkeman op 14-05-2012 22:16:28
Citaat van: LouisXIV op 14-05-2012 22:12:26
Citaat van: -D©©©L- op 14-05-2012 21:33:48
Citaat van: LouisXIV op 14-05-2012 21:33:10
Ok bedankt voor de info. Ik vroeg het mij gewoon af. Over een donatie moet ik eens nadenken.

Bedenk tijd is om. Al overgemaakt ?
Vandaar dat jij geen Polar lid bent ;-)

reactie van dirk gelezen?
er zijn ook mensen die geld over maken en niet als polar lid willen staan.
Niet dus ;D
Ik heb de reactie van Dirk wel gelezen en dacht gewoon even terug te stangen naar dcccl vandaar die opmerking van mij.

Maar om een lang verhaal kort te maken. Ik zal de laatste zijn die geen donatie over zou hebben voor dit geweldige Forum. Ik dacht dat ook een Volvo Nederland dit soort fora wel zou steunen? Het is toch prachtig dat "dit erfgoed" mede door de enorme kennis op dit forum nog steeds rijd? Ik denk dat er in Nederland verhoudingsgewijs nog veel 850's rondrijden.

NinaPaul

Citaat van: Ben op 15-05-2012 10:37:48
De forums zijn een privé aangelegenheid. Gefinancierd van mijn eigen zakgeld met wat hulp van vrijwillige donaties.
Wil je wél genieten van de forums maar niet doneren, dan mag dat met dank aan de forummers die wel een donatie doen.
Van de donaties gaat geen geld naar andere goede doelen dan de forums.

:eusa_naughty: schuld gevoel aanpraten  :eusa_naughty:
Sorry, maar je kan mij niet vertellen dat je niet (minimaal) quitte speelt.

Bekijk het andersom, zonder deze (niet donerende) personen heb je geen forum en/of informatie te delen.
Dus ook geen mensen die willen adverteren en/of doneren.

Het is niet dat ik jullie geen gezellig avondje uit eten gun van de "winst" of dat iedereen het forum werk maar gratis moet doen. Maar doen alsof het een zware last is en je moet rondkomen van donaties en het aanpraten van een schuld gevoel, is gewoon niet netjes.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Boemeltje

Hij geeft toch ook aan dat de rest van zijn eigen geld gedaan wordt? Ik zie niet waar hij je een schuldgevoel probeert aan te praten eigenlijk.

StefanCJ

Ik zie dat aanpraten van schuldgevoel ook niet eigenlijk.

NinaPaul

CiteerWil je wél genieten van de forums maar niet doneren, dan mag dat met dank aan de forummers die wel een donatie doen.

Is voor mij toch duidelijk genoeg.

Maar eenieder zijn mening!

-Gottfried Leibniz

-D©©©L-

Wie denkt dat 'm de schoen past enz...

Met dank voor je dank ninapaul.  ;D

Boemeltje

Dankbaar zijn != schuldgevoel toch? ;D

Of voel je je ook schuldig ten opzichte van je ouders omdat ze je opgevoed hebben enzo? :P

Douwe

Zoals ik het lees is de vraag van TS al bij de eerste reaktie beantwoord.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996