Tip: Doe het Zelf Garage Den Haag Binckhorst

Gestart door timj, 25-05-2012 09:24:03

Vorige topic - Volgende topic

timj

Gisteravond donderdagavond ben ik in een doe het zelf garage geweest in Den Haag de binnenstad garage GE-WEL_DIG !!!!  :) ;) :D 8) :eusa_clap: :eusa_dance:
Wat is dat een prettige garage zeg.!
Heb daar mijn LPG verdamper losgehaalt > zie:  http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,51520.0.html

Afspraak gemaakt brug gehuurd 850 erop omhoog looplampje geleent en er lopen monteurs rond die je nog helpen ook.!  :eusa_clap:
Ze hebben daar een paar bruggen,een spuitcabine en een mannetje die daar verven en lakken mengt.
Verder kan je er gereedschappen lenen en is er een klein winkeltje waar je remvloeistof,reiniger,kruipolie alle hande automaterialen ( ik kocht daar een spuitbus remvloeistof voor 5 euro !!) er is ook een rembank om de remmen te testen en lekbakken voor olie,koelvloeistof.

En wat ik nog het meest prettige vind is dat er dus "mannetjes rondlopen  :laugh: :) ;) hahhaa...knakkers.. ;) die je helpen als je er niet uitkomt ik liep vast op een schroef waarna de monteur mij geholpen heeft  echt geweldig  :eusa_clap:

En als het niet lukt om het werk af te krijgen zoals in mijn geval ik kreeg de lpg verdamper wel los na lang sleutelen want de lpg verdamper zat goed vastgeschroeft en de leingen van de lpg verdamper moesten ook allemaal los > zie www.volvo850forum.nl/index.php/topic,51520.0.html

Dus heb ik hem achtergelaten en zij kijken voor mij of zij de lpg verdamper kunne  reviseren ik heb het lpg verdamper rervisie set achtergelaten en zij bellen mij vandaag terug wat het kost desnoods laat ik de verdamper reviseren uit tijdsgebrek en misschien zelfs wel terugplaatsen.

En het feit dat zij op donderdagavond open zijn tot 21.00 uur is al  de moeite waard. 8) :eusa_dance:

Ik zal binnenkort hieronder een paar foto's en een impressie zetten want het is echt de moeite waard om dit te laten zien.