Vraagje over houtkleur inlays

Gestart door ZC3rr0r, 24-05-2012 23:23:25

Vorige topic - Volgende topic

ZC3rr0r

Aangezien het verhaal drijgt te verzanden in een verkooptopic zal ik het geheel netjes afsluiten en de pookknop in kwestie via het verkoopsubforum aanbieden.

Bedankt voor alle informatie en aandacht :)

[edit] En dat kan blijkbaar niet omdat ik nog geen 10 posts heb... :(

Affijn, ter verduidelijking dan: Ik heb als gevolg van een conflict met een verkoper een stuurwiel in Leder met Claret Red Walnut inleg en een pookknop met Dark Walnut inlay ontvangen welke niet bij elkaar matchen en niet retour kunnen.

In eerste instantie was ik van plan de kosten te verhalen om de verkoper, maar aangezien er hier behoorlijk wat interesse leek te bestaan voor de pookknop verneem ik graag een PB wanneer mensen hier interesse voor hebben.

Verder ben ik zelf erg geïntresseerd in interieurdelen in de kleur Claret Red Walnut, ook daar ontvang ik graag een PB.

ZC3rr0r

Kleine update: Na aandringen heeft de verkoper alsnog ingestemd met een retour van de pookknop.
Aangezien alle geïntresseerden nog aan het twijfelen waren en/of ervan hebben afgezien leek mij dit de veiligste keuze.

Excuses voor iedereen die ik hiermee mogelijk een bod op de pookknop heb ontzegd.

ZC3rr0r

En nog een updateje: Met dank aan de inspanningen op volvo-forum.nl heb ik inmiddels een stuurwiel met de juiste houtinleg (de andere zet ik binnenkort te koop) op de kop weten te tikken en staat een matchende pookknop in bestelling bij de dealer.

Allemaal in kleur bij het interieur, dus binnenkort ziet mijn V70 er van binnen als volgt uit:

Bedankt nogmaals voor alle feedback en interesse! :)

ZC3rr0r

@Mezelf...exclusief het prachtig uitziende leder en stoelen met geheugen...naja, volgend project ;)

Sem

In Kampen stond een V70 met het dak eraf geknipt op de sloop. Had ook zo'n stuur en deze houtinleg. Het verplinterde ruit lag alleen over het stuur heen, dus weet niet of het nog heel was. Moet er morgen nog naartoe.. zal eens kijken of hij er nog staat. :-\

ZC3rr0r

Ohja, voor de geïntresseerden, een walnoothout rode pookknop ziet er als volg uit:

En kost bij de dealer het luttele bedrag van €66,46 incl verzending :)

H_Rovers

ZC3rr0r: Ik ben geinteresseerd in het stuur uit de openingspost. Zie PM.

Noot

En deze? Is dit dan ook black walnut? Of iets anders?

)()()sT

Noot

portlock

Ook black walnut, maar om zeker te zijn kan je nog een foto plaatsen met gewoon zonlicht, geen fotocamera flits
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15