Installeren/aansluiten heldere koplampen

Gestart door Walter vd Weegen, 01-12-2012 21:33:55

Vorige topic - Volgende topic

Walter vd Weegen

Beste medeforumers

Om de lichtopbrengst te verbeteren heb ik nieuwe koplampen aangeschaft met heldere glazen. Ga deze binnenkort installeren, en uit de stekkertjes voor de lampen kom ik wel uit. Echter, er zitten ook 3 sets van 2 draadjes (1 rood, 1 zwart) zonder stekker aan de onderkant van deze lampen.  Nu heb ik al medeforumers gezien met dezelfde lampen set, en ik zou voor dat ik begin graag een tip krijgen waar deze draden aan moeten sluiten.  Alvast dank! Uiteraard de foto's (als het uploaden lukt) om te laten zien wat ik bedoel

combinedforces

Zullen de draden voor de angel eyes zijn, kun je op stadslicht aansluiten.

Walter vd Weegen

Benny03

Waar heb je deze lampen vandaan? en zijn er ook andere sets te koop? ik zoek gewoon heldere lampen met ingebouwde knippers voor mn v70

Sbv

Citaat van: Benny03 op 02-12-2012 22:04:02
Waar heb je deze lampen vandaan? en zijn er ook andere sets te koop? ik zoek gewoon heldere lampen met ingebouwde knippers voor mn v70
Die van de C70 zijn niet wat je zoekt ? Dat zijn namelijk de heldere varianten die passen

Walter vd Weegen

Deze koplampen komen van Winparts

Groeten

Walter

elianmars

Ieder zijn smaak, maar ik vind dit de minst mooie lampen voor de 850.

@Benny: deze lampen passen niet in de V70.

Rabb

De draadjes zijn volgens mij voor de ledjes die tussen de dimlicht / grootlicht lampen zitten. Dit was bij een vriend van mij in ieder geval wel zo altijd. :)