de ab werkt niet

Gestart door bassie22966, 05-06-2012 11:58:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bassie22966

Hallo
mijn 850 estate wil niet meer open met de ab, en als ik hem met de sleutel open doe dan gaat het alarm af en blijven de alarm lichten knipperen en de binnen verlichting ook.
Verder kan ik hem niet starten.....startonderbreker?????
Wie kan mij helpen

groetjes bas

JvW

Heeft dat met lpg te maken.  ???

Is de batterij van je afstandsbediening niet gewoon leeg?

Chris

Je hebt volgens mij je ab nodig om hem van de startonderbreker af te krijgen, ik heb ook een keer zo'n geintje gehad.

Af-fabriek alarm of after market?

Ik zou in ieder geval even een vers batterijtje proberen. Als dat niet werkt moet je even verder gaan kijken.

Henk855

Als het een Volvo alarm is de motorkap open, deksel zekeringhouder open en zekering 6 er uit dan kan je in elk geval starten en rijden. Let er wel op dat je dan geen alarm, startonderbreker en CV hebt maar je kan dus rijden.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

The Demon

Citaat van: sjors855 op 05-06-2012 17:45:21
Als het een Volvo alarm is de motorkap open, deksel zekeringhouder open en zekering 6 er uit dan kan je in elk geval starten en rijden. Let er wel op dat je dan geen alarm, startonderbreker en CV hebt maar je kan dus rijden.
En de binnenverlichting werkt dan ook niet meer.

Groet,
The Demon.

mehn

Citaat van: sjors855 op 05-06-2012 17:45:21
Als het een Volvo alarm is de motorkap open, deksel zekeringhouder open etc. Let er wel op dat je dan geen alarm, startonderbreker en CV hebt maar je kan dus rijden.

Dus als ik een 850 wil jatten is dit de juiste procedure?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: