Lampje "elektrische storing motormanagement" brandt op dashboard

Gestart door Thaii, 07-04-2012 11:28:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thaii

Het betreft een Volvo V70 (1997) 2.5T.

Tijdens het rijden (en het spelen met de cruise control) ging ineens het lampje onder het verklikkerlampje van de handrem branden (en nu brandt het nog continu). Betreft een rood lampje met een groen driehoekje met een zwart figuurtje in. In mijn Duitse manual kon ik afleiden dat het een elektronisch probleem in de motor is (?).

Weet iemand wat dit lampje kan betekenen? Zou het iets te maken hebben met dat ik met de CC was aan het spelen of was dit eerder toevallig?

Verder rijdt de wagen perfect en merk ik geen verschil.

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

Domaso

Citaat van: Thaii op 07-04-2012 11:28:47
Het betreft een Volvo V70 (1997) 2.5T.

Tijdens het rijden (en het spelen met de cruise control) ging ineens het lampje onder het verklikkerlampje van de handrem branden (en nu brandt het nog continu). Betreft een rood lampje met een groen driehoekje met een zwart figuurtje in. In mijn Duitse manual kon ik afleiden dat het een elektronisch probleem in de motor is (?).

Weet iemand wat dit lampje kan betekenen? Zou het iets te maken hebben met dat ik met de CC was aan het spelen of was dit eerder toevallig?

Verder rijdt de wagen perfect en merk ik geen verschil.

Lucht massa meter?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Thaii


elmarconi

--
Autogas Inside . . .

Thaii

Voor de geïnteresseerden. Lampje bleek te verwijzen naar een gare lambdasonde. Gereset en melding verdwenen, heb er reeds 250km mee gereden zonder lampje maar zal hoogstwaarschijnlijk nog wel terugkomen.

Zolang ie geen vreemde toeren vertoont, rijd ik er lekker mee door.

Midicijnman

Ik voel een groupbuy achterste lambdasonde aankomen...

karelv70freak