stuur uitslagbegrenzers

Gestart door Arthur v70, 11-09-2012 21:14:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arthur v70

Omdat de banden aan de voorzijde van de auto nogal aan de brede kant zijn 225/45/17, heb ik bij de dealer de blauwe uitslagbegrenzer blokjes besteld na wat verhalen te hebben gelezen hier op het forum.

Nu vraag ik me af of het wel nodig is om ze te monteren dit omdat ik namelijk niets merk van aanlopen.
Als je ze wel monteert zal de draaicirkel waarschijnlijk nog groter worden toch?

Graag hoor ik wat ervaringen van jullie kant.

gr. Arthur

Ludo

Citaat van: Arthur v70 op 11-09-2012 21:14:16
bij de dealer de blauwe uitslagbegrenzer blokjes besteld na wat verhalen te hebben gelezen hier op het forum.

Nu vraag ik me af of het wel nodig is om ze te monteren dit omdat ik namelijk niets merk van aanlopen.

Dat kan een dure grap worden hoor, als je vaker je kop zo gek laat maken.

;D

Johann

Heb ook gelezen dat als je blauwe begrenzers besteld je er ook een handbak en turbo bij moet bestellen. Heb je dat ook gedaan?
En als je een dakkoffer op de auto hebt dan hebben de begrenzers geen zin omdat je dan eigenlijk alleen maar rechtuit kunt. Je hebt toevallig geen dakkoffer toch?

Maar in de meeste gevallen lopen de banden aan en koopt men daarna uitslagbegrenzers...  ;)

peteRRR

Hier ook blauwe uitslag begrenzers op de 850 vanwege dat de wielkasten aan het weg slijten waren. ;D
Je merkt er nauwelijks iets van,enkel met het parkeren heb je iets meer ruimte nodig.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Arthur v70

Ben meer van het preventieve.... Dus koop eerste en kijk dan of het nodig is.
Is mijn vrouw ook erg blij mee.

Zal van het weekend is kijken of er schuur plekken te zien zijn in het binnenscherm.
Zo ja dan monteer ik de blokjes en anders liggen ze in de schuur voor het geval dat.

Ps de turbo en het awd onderstel zijn besteld maar in backorder...waarschijnlijk besteld door meerdere forumlieden.

thuur

Citaat van: Arthur v70 op 12-09-2012 16:56:58
Ben meer van het preventieve.... Dus koop eerste en kijk dan of het nodig is.
Is mijn vrouw ook erg blij mee.

;D

Citeer
Zal van het weekend is eens kijken of er schuur plekken te zien zijn in het binnenscherm.


Gr :eusa_shhh: