werking interieursensor

Gestart door robbozz, 25-04-2008 20:26:05

Vorige topic - Volgende topic

robbozz

de interieur sensor aan de bestuurderskant(naast de info knop), moet de ventilator continue draaien? of alleen in een bepaalde stand? of bepaalde momenten?

ik heb heb er vandaag uit gehaald om te kijken of hij het nog goed deed en hem schoon te maken(ik had gelezen dat hij aardig wat stof kan vergaren  :eusa_whistle:)
schoongemaakt, maar als ik het contact omhaal dan verschiet hij een klein stukje, en daarna niets meer.

is dit normaal? of is hij naar zijn grootje?

Robbozz

elianmars

Ventilatortje hoort continu te draaien.

Probeer 'm eens te smeren met een klein beetje WD40 of iets dergelijks. Misschien zit-ie vast.

mehn

En zet even in je profiel dat je een x70 hebt, anders gaat straks iedereen met een 850 klagen dat ze het ventilatortje niet kunnen vinden ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

robbozz

@Mehn: bij deze aangepast  :eusa_angel:

Bij het eruit halen heb ik hem ook uit elkaar gehaald. Maar hij was niet ernstig vies oid. De ventilator kan vrij draaien.
En wat ik zie is dat hij het ook heel even doet als het contact om is gehaald( het verschieten)
als je hem dan een zetje probeerd te geven om aan de gang te gaan gebeurt er verder niets.

volvoc70T5

Waarschijnlijk gewoon kapot,

vaak stopt hij ermee zodra hij ook maar iets weerstand krijgt..

Laserblue

Citaat van: mehn op 25-04-2008 22:38:28
En zet even in je profiel dat je een x70 hebt, anders gaat straks iedereen met een 850 klagen dat ze het ventilatortje niet kunnen vinden ;)

huh? waar dan?  ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

tackle

effe met een compressor aan de gang blazen, bij mij deed ie het weer (en nog).

karelv70freak

Heb zojuist mijn interieursensor vervangen. Hij was bij mij een klein jaar geleden al af en toe storingen aan het geven, en kon hem telkens even 'schoonblazen'. Toen een paar maanden geen last meer van gehad tot gisteren. Ik had al een nieuwe liggen, dus die er maar gelijk ingezet! Probleem opgelost! 15 minuutjes werk voor iemand met 'minstens 1 linkerhand' zoals ik!  :eusa_clap: