Michael C stelt zich voor

Gestart door Michael_C, 23-06-2012 14:10:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michael_C

Hoi,

Ik ben Michael uit Diksmuide, België. Ik ben onlangs in het bezit van een grijs/zilveren volvo V70 uit 1999.
k' Heb deze namelijk kunnen overkopen van m'n oom. Was al enkele jaren jaloers op z'n wagen en nu eindelijk ben ik zelf de eigenaar.
De wagen is ondertussen 12-13 jaar oud en heeft 310.000 km's achter de kiezen.
Daarnaast is hij onlangs voorzien van nieuwe velgen, nieuwe banden, groot onderhoud en nieuwe distributieriem.
Motorisch en op gebied van interieur is hij tip top in orde, maar de buitenkant heeft toch al enige klappen te verduren gekregen.
Voornamelijk dan de voorbumper, waaronder rechts voor een muurtje gepast, links voor ook enkele krassen, steenslag en schade onderaan door het haperen aan stoepranden.
Dus de voorbumper is nog een punt waar ik aan wil werken. Indien jullie ideeën hebben of mij kunnen helpen met 2ehandsstukken, luister ik graag!

Verder nog enkele foto's van m'n trots:)



Groeten van een zuiderbuur!

Julian

Hoi Michael, welkom op het forum, mooie V70!
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

rifwachter

Hallo Michael,

Welkom op het forum.

Veel plezier met je mooie volvo.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Henk855

#3
Welkom en een mooie roffel, die bumper is best wel te herstellen hoot. hoor.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Gimle


Vulk

Fijn zo, een forum lid uit "de buurt".

Welkom!

fpede

idd, weer een belg bij  ;D
mooie bolide!
en die bumper,.... kan erger hoor(probeert niet naar zijn eigen bumper te kijken nu  :eusa_doh: )
;D

nog veel plezier met de modificaties  :eusa_dance:

hathü

Veel plezier met de V70 diesel, bumpers de naam zegt het al, vangen klappen/jes op, en zorgen voor werkgelegenheid voor de spuiter.

Michael_C

Hebben jullie eventueel tips hoe ik de bumper kan herstellen? Of besteed ik dit het best uit?

Als ik nu verf/lak met dezelfde kleurcode koop, en ik breng deze aan op de wagen, ga je dan het verschil zien door eventuele verkleuring?
Of komt verkleuring in mindere mate voor?

Groeten!