meld je aan voor de rijtraining op 16 juni of 7 juli 2018 (inschrijving gestart)

Gestart door mbouwheer, 06-06-2012 19:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Citaat van: arjen850 op 10-07-2018 22:22:02
Citaat van: mbouwheer op 10-07-2018 20:19:03
Kan geregeld worden. Is maar iets duurder😜

Hoe gaaf zou dat zijn :eusa_drool: :D
Winter 2016 zijn wij gestopt in Arvidsjaur tijdens onze noordkaap trip. Daar zitten wat winter test gebieden voor auto's. Een bevroren en ondergesneeuwd meer is altijd wel te vinden

Taranis


Sbv

Citaat van: Taranis op 13-07-2018 19:28:18
Citaat van: mbouwheer op 10-07-2018 20:19:03
Kan geregeld worden. Is maar iets duurder😜

Daag ons niet uit :angel:
Slapen kan je wel in de Tipi toch Ronald ?
Ik slaap dan wel weer in de Lapland Lodge

Taranis

Aangezien Elmar z'n poot gebroken heeft en voorlopig uit de running is, vonden we jou wel geschikt om dit keer de kachel te stoken :P

Kan de oude-mannen-club die vorige keer afhaakte nog een nachtje inhalen :evil:

Sbv

Citaat van: Taranis op 13-07-2018 19:40:08
Aangezien Elmar z'n poot gebroken heeft en voorlopig uit de running is, vonden we jou wel geschikt om dit keer de kachel te stoken :P

Kan de oude-mannen-club die vorige keer afhaakte nog een nachtje inhalen :evil:
Naaah. Hotelbed ligt prima. Oude mannen kruipen niet in een tentje bij -20

Taranis

Martijn/Arjen,

staat er voor volgend jaar weer wat op het programma of niet? Mijn werkgever begint nu al dat ik week 25+26 van 2020 in het buitenland zit dus ik vraag het liever op tijd zodat ik werk om een eventuele rijvaardigheidstraining heen kan plannen. Of we moeten inderdaad een keer voor een wintereditie gaan in de winter 2020-2021 :)

Mocht de tijd die in de voorbereiding gaat zitten een probleem zijn: ik wil best helpen.

Ronald.

Chris

Citaat van: Taranis op 24-11-2019 16:00:24
Martijn/Arjen,

staat er voor volgend jaar weer wat op het programma of niet? Mijn werkgever begint nu al dat ik week 25+26 van 2020 in het buitenland zit dus ik vraag het liever op tijd zodat ik werk om een eventuele rijvaardigheidstraining heen kan plannen. Of we moeten inderdaad een keer voor een wintereditie gaan in de winter 2020-2021 :)

Mocht de tijd die in de voorbereiding gaat zitten een probleem zijn: ik wil best helpen.

Ronald.

Hier alvast interesse!

Erg lang geleden dat ik een rijtraining heb gedaan. Vorige keer kon ik helaas niet. Bij een eventuele nieuwe editie ga ik mijn best doen de rest er omheen te plannen :).

855-Champagne