meld je aan voor de rijtraining op 16 juni of 7 juli 2018 (inschrijving gestart)

Gestart door mbouwheer, 06-06-2012 19:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

arjen850

Citaat van: KIM op 07-07-2018 21:00:13
Ik zie dat de glijplaat het bij jullie inmiddels weleer deed?

Klopt, hele bijzondere en zeer leuke ervaring is dat :D

arjen850

Helaas is de ronde tijd van de eerste keer niet gekraakt, al heeft men flink hun best gedaan ;D

classicT5

Leon had dacht ik minimaal dezelfde tijd. Zijn sper heeft er flink voor af moeten zien :)

san

Citaat van: arjen850 op 07-07-2018 21:02:14
Helaas is de ronde tijd van de eerste keer niet gekraakt, al heeft men flink hun best gedaan ;D

;D

mbouwheer

1e onderdeel: Gladde helling met bocht










































Vulk


yannickdv

Wat een leuke training. Heb echt genoten.

We hebben de Skoda niet gepest. Maar het was wel wat oneerlijk...

Ik heb een uitwijkmanoeuvre gedaan in de Corsa en stond echt even met een bek vol tanden. Waar mijn perenkist vrolijk rechtdoor ging, stuurde de Corsa alsof hij op rails stond. Bizarre ervaring. Wel leerzaam. Volgend jaar weer!
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

V70geRwin

Al die elektronica is voor de gemiddelde rijder natuurlijk een zegen maar voor de training wel jammer om de basiskennis bij te schaven.
Ze hebben het overigens evengoed erg naar het zin gehad.

Mooie plaatjes en heb toch wel een zwak voor brons en rood merk ik  ;D

mbouwheer


leons850

Martijn, heel erg bedankt voor de ontzettend leuke dag!  :eusa_clap:
Was echt heel leuk en leerzaam, volgend jaar kom ik wel met een lease hok want met ESP is het een makkie.  :evil:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

The Volvoboy

Het was nu voor mij de vierde keer (waarvan 3x vanuit het forum), en heb wederom genoten van de leuke en leerzame dag. Blijft toch goed om weer even met je neus op de feiten gedrukt te worden.

Wat Yannick al zegt, die Corsa met ESP en 4-seizoensbanden deed het echt waanzinnig goed op de gladde baan, alsof je op droog asfalt reed! :o

Martijn, onwijs bedankt weer voor de leuke dag! Doen we einde van dit jaar of begin volgend jaar nog een keer een wintereditie? :D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Sbv

Citaat van: The Volvoboy op 09-07-2018 09:40:41
Het was nu voor mij de vierde keer (waarvan 3x vanuit het forum), en heb wederom genoten van de leuke en leerzame dag. Blijft toch goed om weer even met je neus op de feiten gedrukt te worden.

Wat Yannick al zegt, die Corsa met ESP en 4-seizoensbanden deed het echt waanzinnig goed op de gladde baan, alsof je op droog asfalt reed! :o

Martijn, onwijs bedankt weer voor de leuke dag! Doen we einde van dit jaar of begin volgend jaar nog een keer een wintereditie? :D
Winter editie dan maar in Zweden op een bevroren en ondergesneeuwd meer

mbouwheer


classicT5

Das ook wel leuk, kan ik nog beter glibberen met die gladiaal banden. Profiel is voor watjes :)

arjen850