meld je aan voor de rijtraining op 16 juni of 7 juli 2018 (inschrijving gestart)

Gestart door mbouwheer, 06-06-2012 19:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jans Duiven

#75
We zijn toch eerder terug, alleen heeft Marjan andere verplichtingen.

Ik ben dus wel aanwezig  :eusa_dance:

mbouwheer

Ik heb inmiddels iedereen een mail gestuurd met informatie. Mocht je niets ontvangen hebben meld het even.



Sbv

Ontvangen, jammer van de BBQ, maar misschien dat we wat met elkaar kunnen gaan eten in de regio ? Iemand suggesties ?

de geneRaal

Heb deze training al een keer gedaan,was best gezellig.maar ik wacht op deel 2 om weer lekker mee te gummen
Blackstone under construction

Thijs T5

Sbv het is nog onzeker of ik erbij ben.

Maar ik ga er wel voor. Ziet er naar uit dat het een retourtje hamburg gaat worden :)

MAAR met z'n allen wat eten en drinken is altijd gezellig. Arjen even bijspringen?

Grote koelboks met gekoelde..... frisdranken en lekker vlees. Mooie barbie.. nu nog een gezellige plek en klaar zijn we.

Uit eten gaan is ook makkelijk natuurlijk minder gedoe. Gooi zomaar een balletje op. Vind het niet erg om mee te organiseren.

Groet Thijs

Taranis

Erg jammer van de bbq maar ik ben er wel gewoon bij.

Volgens Google Maps is het 2 uur en 49 minuten naar Meppel... ik weet niet hoor, maar lijkt me wat enthousiast voor 261 kilometer :)

arjen850

Waarom niet reserveren bij het enige echte steakhouse in Nederland? Ribhouse Texas in Epe? lekker makkelijk en echt heerlijk voer, zelfs ik heb er genoeg :angel:

verron

#82
Ehhhhhh, ik lees net dat de rijtraining de 25e is????
Ik wil eigenlijk wel met de runner meedoen.................en uiteraard handtekeningen verzamelen.....
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

arjenT5R

ik vrees dat ik er niet bij ga kunnen zijn :-(
er is nog een 10 dagen wartsila cursus in finland tussen gekomen.....
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Galactica

Een wartaal cursus? ;D

Kan helaas niet deelnemen, kijk wel uit naar die van 2013.

Sbv

Ik zal mijn Pa eens vragen of hij zin en tijd heeft. Hij rijdt tenslotte ook Volvo

Taranis

Leg je 'm dan vantevoren even uit dat het gaspedaal rechts zit? En dat een D5 niet kapot gaat zodra ie meer dan 2500 toeren draait? :P

Sbv

Helaas, hij heeft al andere afspraak staan  :eusa_wall:

Marc O.

Ik heb, ook na een pb gisterenavond, nog steeds geen mail gekregen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Citaat van: arjen850 op 19-08-2012 22:08:02
Waarom niet reserveren bij het enige echte steakhouse in Nederland? Ribhouse Texas in Epe? lekker makkelijk en echt heerlijk voer, zelfs ik heb er genoeg :angel:

Ik ben voor!