meld je aan voor de rijtraining op 16 juni of 7 juli 2018 (inschrijving gestart)

Gestart door mbouwheer, 06-06-2012 19:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

arjen850

Citaat van: henry classic v70 op 26-08-2012 12:28:31
Citaat van: Dirk342 op 26-08-2012 12:25:24
Leuk / lief gezicht, zo'n grote vent met zo'n k*ttelikkertje op schoot ;D :evil: ;D

aka B*ftekkel/Gleufterriër  :azn:

Nee hoor, beessie heeft echt een leuke naam, Pisvlek namelijk ;D

Ewout Schalkwijk

Jammer dat ik niet mee was. Leek me wel leuk om een keer gecontroleerd te glijden en niet zo als ik het afgelopen kerst deed. Wel net zo glad... :eusa_whistle:
Het filmpje is ook al een paar keer bekeken zie ik...

http://www.youtube.com/watch?v=FL8hnjsQLhk&feature=plcp


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

innocenti

Heren fotograven
Ik word nu wel nieuwsgierig naar de rest van de foto's en filmpjes. En mn zoontje wil ook graag nog meer foto's zien.

knoopie

CiteerHet filmpje is ook al een paar keer bekeken zie ik...

http://www.youtube.com/watch?v=FL8hnjsQLhk&feature=plcp


Ewøut

Dat ging ook maar net goed Ewøut ...... :eusa_whistle:
Rijtraining heb je helemaal niet meer nodig.





of was het meer geluk
:eusa_angel:

arjen850

#214
Maar goed, verslag van een geweldig leuke, leerzame en ook gezellige dag.

Bij aankomst stonden de bolides al op een rij, te wachten op het misbruik wat ze deze dag te wachten stond :D





Binnen werden we ontvangen met echt heerlijke koffie, met een lekker koekkie erbij. Na wat handen schudden en kennismakingen kregen we eerst een stukje theorie gericht op een stuk bewustwording in het verkeer, dit ging gepaard met o.a. een Australisch filmpje, waar heel goed te zien was wat bv alcohol kan teweeg brengen in het verkeer, erg confronterend te noemen. Toen het filmpje afgelopen was, was iedereen muisstil, ikzelf vond dat opvallend..

Na het theorie gedeelte lekker de baan, opstellen voor de eerste oefening:



We begonnen met een remtest, gewoon op een vast punt als een dolle op het rempedaal trappen, hier wachten op onze beurt, de eerste ronde ging ik met Ronald mee (Taranis)  Alias "De Zeehond" ;D



De spanning staat op zijn gezicht, gaat die N uberhaupt wel remmen, vraagt hij zichzelf af :eusa_think:



Grappig was dat mijn R wederom de kortste remweg had :eusa_dance: ;D
Maar ook dat de remlichten vrolijk, net als de vorige keer weer bleven branden :eusa_wall:

De honden werden zo nu en dan even uitgelaten:



Daarna verder met de uitwijk proef, vooral leuk voor die XC ;D
De garbage runner deed ook moedig mee:



1 van de 2 mooiste aanwezige auto's :angel:



De Safron sedan:





Leuk moment, hier krijgt Kornelis op zijn mieter:



Hmm, aan het gezicht te zien valt het nog mee ;)



Stukje uitleg, alvorens we verder gaan met de volgende oefening:



Het watergordijn:



Martijn kon dmv een afstandsbediening op verschillende plekken het water omhoog laten spuiten, de bedoeling was deze dan te ontwijken. Note: we reden op dat moment op spiegelglad wegdek, dus een al te heftige stuuractie leverde een glijpartij op, was een erg leuke oefening..



Vanuit de XC N van Ronald:



Rijdt die zeehond er gewoon dwars door.... ;D











Uiteindelijk kwam het lang verwachte speelkwartier, na de eerste run sneuvelde er al een R, gelukkig kon deze door heel erg wijs advies van mijn kant, snel weer aan het lopen gebracht worden he Marc? ;D



Iedereen kon hier zijn of haar hart ophalen, was ook erg leuk om te doen..











De Golf V6 4WD was ook een erg leuk speledingetje, tot mijn groot plezier mocht ik een aantal keren dat aan der lijve ondervinden, zowel zelf achter het stuur, als naast Martijn(wat ik overigens ook vreselijk vermakelijk vond, kreeg de grijns bijna niet van mijn gezicht ;D)

Aan het eind van de dag kregen we nog heerlijk firs of koffie te drinken, en ook was er de uitreiking van de certificaten, iedereen geslaagd :D
We hadden al genoten van een heerlijke lunch geregeld door martijn, maar aan het eind van de dag zijn er een aantal slippers ;D doorgereden naar Epe alwaar de inwendige mens nog (iets) verder gevuld kon worden.
Daar we nog aan de vroege kant waren is er besloten dat we (naast het pinnen van wat keiharde euro's ook nog even het bos bij Epe zouden induiken om de honden even te laten spelen..  Ik heb gepoogd daar een leuk ritje van te maken, door de duusrte buurt van Epe zo ongeveer aan te doen, en dan via wat zandweggetjes achter der Hertenkamp uit te komen..

Al die stads lui keken de ogen uit naar zoveel natuurschoon, er ging en wereld voor ze open, al was Iris wat bang dat ik haar zou ontvoeren ;D

In het bos:



Zie Marc toch eens die heerlijke lucht opsnuiven ;D



Van daar uit, wederom via een kleine omweg (tijd volmaken he :D) Naar Het Steakhouse (Ribhouse Texas) v00r wat lekkernijen :D



Bij binnekomst val je al zo met de neus in de spareribs ;D



Ons plekje gevonden, intussen waren Marco (DCCCL) en mijn wederhelft ook gearriveerd:



Tijdens het eten viel mij wat op, er waren mensen die gewoon met de vingers eten :o



Zelfs Ronald maakte zich hieraan schuldig.. Of legt hij nou apart wat hij niet lust :eusa_think: :eusa_whistle: ;D



Het smaakt wel geloof ik:



Onze mascotte's van vandaag:





Denk dat de uitdrukking van dit gezicht, de hele dag wel laat zien :eusa_clap: :D



Enne, ik laat me verrassen door de spareribs welke wij nog eens gaan eten Kornelis ;D

Gelukkig heeft deze boer laten zien hoe het moet, en heb ik netjes mijn boordje leeggegeten ;D

Martijn, bedankt voor wederom een leuke en leerzame dag, je had het weer perfect voor elkaar, en duidelijk te zien was, dat iedereen ervan heeft genoten. Echt Super :eusa_clap: :eusa_clap:




Marc O.

Ik kan er (nóg) eentje aanwijzen die met z'n vingers aan het eten was:


;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

henry classic v70

Dat ziet er héél gezellig uit  :)
Binnenkort ook maar weer eens naar 't Ribhouse... is bij ons om de hoek ;)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

razorx

Moet een leuke dag geweest zijn. Ik heb met plezier naar de foto's en filmpjes gekeken.
Al die vrolijke gezichten!

jgvdv

er zijn vast nog wel meer fotos gemaak lijkt me ;)
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Julian

Citaat van: koen.s op 26-08-2012 17:32:06
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-08-2012 12:41:12
Jammer dat ik niet mee was. Leek me wel leuk om een keer gecontroleerd te glijden en niet zo als ik het afgelopen kerst deed. Wel net zo glad... :eusa_whistle:
Het filmpje is ook al een paar keer bekeken zie ik…

http://www.youtube.com/watch?v=FL8hnjsQLhk&feature=plcp


Ewøut


Op 1.56 gaat maar net goed.

Ff iets meer gas in het begin en je had een tikkie gehad
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Marc O.

#220






















Dat armpje!  :-X ;D

...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Citaat van: jgvdv op 26-08-2012 17:03:25
er zijn vast nog wel meer fotos gemaak lijkt me ;)
Ik heb vanmiddag het een en ander uitgesorteerd. Er zijn er nog 300 overgebleven. Wanneer ik in de gelegenheid ben zal ik ze hier posten.
Ik heb in ieder geval wel een paar mooie gezien.


Oh, ja ik heb ook nog een paar filmpjes.

arjen850

Citaat van: KIM op 26-08-2012 19:13:17
Citaat van: jgvdv op 26-08-2012 17:03:25
er zijn vast nog wel meer fotos gemaak lijkt me ;)
Ik heb vanmiddag het een en ander uitgesorteerd. Er zijn er nog 300 overgebleven. Wanneer ik in de gelegenheid ben zal ik ze hier posten.
Ik heb in ieder geval wel een paar mooie gezien.


Oh, ja ik heb ook nog een paar filmpjes.

He he, ik heb ook meer foto's weg gedaan a;s dat ik er heb geplaatst :angel: ;D

Ewout Schalkwijk

Wat mooi dat die linker 850 R nog de originele 850 oranje knipperlichten heeft. Een 850 met V70 knippers vind ik toch een heel stuk minder mooi. Het hoort gewoon niet. :eusa_think:

Wie rijdt in de 'echte'?


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-08-2012 20:16:20
Wat mooi dat die linker 850 R nog de originele 850 oranje knipperlichten heeft. Een 850 met V70 knippers vind ik toch een heel stuk minder mooi. Het hoort gewoon niet. :eusa_think:

Wie rijdt in de 'echte'?


Ewøut
Zie je dat niet aan het mooie donkere interieur dan dat het Kornelis is  ;D