Opnieuw voorstellen

Gestart door Santos01, 12-06-2012 12:25:16

Vorige topic - Volgende topic

Santos01

Morge forumleden

Ben geen actief forumlid, lees wel alle berichten en jaren geleden al voorgesteld. Vervolgens niks mee gedaan en daarom nu nog even beknopt.Getrouwd en 3 kids.
Ben al jaren lid van de volvo 850 club.Woon in Zoetermeer ben 56 en rij al 6 jaar 850 met 410.000 op de teller. Santos is de naam van mijn witte herder. Afgelopen zaterdag opgehaald ben druk bezig met zindelijk maken. Nu dus 3 weken vakantie. Lees veel over forumleden met gelijksoortige hobby's. De mijne dan:
-850 estate LPG g3  ongeveer 410.000 teller stuk bij 395.00
-motor Honda African twin 105.000 op de teller 8 maanden in bezit super ding, uitlaatgeluid Laser pro duro.
-witte herder langharig (7,5 week)
-vinyl en audio liefhebber 2 draaitafels Thorens 160 mkII en Onkyo maar ook Cd speler van denon dcd 1420 en Harman Kardon HD 970 en ongeveer 200 elpees pop en blues vanaf 1970 tot heden.

http://tinypic.com/r/dnldtx/6

mvg

rifwachter

Hallo Santos,

Welkom op het forum.

Nu je lekker vakantie hebt, kun je dan nog wat foto's laten zien van je volvo ?  ( en ook van de witte herder )
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Santos01

Lukt nog niet helemaal ben nog even aan uitzoeken hoe dat moet via tinypic-com. Zie wel de foto van Santos verschijnen maar krijg deze niet gecopieerd in mijn bericht.   

Matthieu123

Welkom!

Tinypic geeft ook automatisch de berichtcode voor op fora. Als je die kopieert (dat is dan de link tussen [img ] tags) en hier plakt in je bericht wordt de foto hier zichbaar

Ries van de Zilverschuit

Citaat van: Santos01 op 12-06-2012 12:25:16
en Harman Kardon HD 970

Heb ik ook. Loopwerk al moeten vernieuwen? Is drama bij deze dingen. Bij mij tot twee keer toe. Het geluid schijnt ongekend goed te zijn voor zijn prijs, al is de rest van mijn installatie er niet naar om dat goed te kunnen horen.

Nog vele kilometers rijplezier!
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Santos01

Geluid is prima, maar de Denon is ook erg goed. Kan niet kiezen dus hou ik ze allebei. Mijn Luxman versterker heeft genoeg ingangen om 2 CD spelers aan te sluiten. Meestal draai ik via de Denon. Loopwerk HK is inderdaad erg slecht. Is traag met inlezen en heeft soms problemen met afspelen.
Heb een van de eerste serie die schijnt nog redelijk betrouwbaar te zijn. Heb dat ding eens open gehad.Je weet niet wat je ziet. Gewoon een kast waar heel weinig electronica in zit. Weegt ook maar 3 kilo. 
Draai op Translator Stylus One is "old school"

Santos01

Zo dat is dus mooi gelukt met de foto.

rifwachter

Citaat van: Santos01 op 12-06-2012 16:44:00
Zo dat is dus mooi gelukt met de foto.

Mooi zo'n witte, wij hebben een duitse van 10 jaar.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Santos01

Dit is mijn tweede witte. Vorige Marley is 10,5 geworden. Wereldhond, ondanks dat hij leed aan epilepsie was het een fantastische kameraad.