Wat is dit?

Gestart door Henk855, 11-06-2012 12:12:01

Vorige topic - Volgende topic

volvobug

Als het geen cv, immobiliseer of kantelfunctie heeft, dan moet het wel het onderwateralarm zijn. Zit er een gaatje in de behuizing waar het water naar binnen kan  :eusa_think:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

grijzev70tdi

heb je het nummer al een gegoogeled?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Boeijke

En de site van die firma doet het niet.
Maar heeft iets met de sleutel/cv/alarm te maken voor zover ik het begrijp.

Thuur...??

Jan_D.

Citaat van: NinaPaul op 11-06-2012 14:20:40
Citaat van: sjors855 op 11-06-2012 13:54:18
Citaat van: NinaPaul op 11-06-2012 13:50:15
Over het algemeen gaan de meeste kantelsensoren niet af als je aan de auto wiebelt, opkrikken/wegslepen wel.

Kastje alle kanten op gekanteld maar geen alarm!

Als je het kastje alle kanten op kantelt dan simuleer je echt het opkrikken en wegslepen wel. Is toch echt wel iets anders als ,,wiebelen,,

afhankelijk of de steun ook een functie heeft, zoals massa. Of dat het traag vloeiende vloeistof is. Er meerdere parameters moeten zijn van bv meerdere sensoren. Ik noem maar een paar zijstraten. Heb verder geen ervaring met dit systeem.

Klasse 3 alarm met sensor reageert op: stevig inparkeren van de buurman, voetbal tegen de auto knallen en op schommelingen van de pont / boot wanneer de auto daarop staat. (Zowel op de 850 R als op de V70N)

Henk855

Ga straks meten, moet nu even naar Amsterdam.
Kom er op terug.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

JvW

Citaat van: Boeijke op 11-06-2012 14:45:58
En de site van die firma doet het niet.
Maar heeft iets met de sleutel/cv/alarm te maken voor zover ik het begrijp.

Thuur...??

Ik kom de naam ook tegen in combinatie met Delphi. Het lijkt er dus op dat de firma is overgenomen...

Turbobiker

Tracker device. Zo kan de Duitse geheime dienst precies volgen waar je heen gaat. Grösse Bruder halt dich im Auge :evil:
De Tussenpaus

widebody

Citaat van: Turbobiker op 11-06-2012 19:49:15
Tracker device. Zo kan de Duitse geheime dienst precies volgen waar je heen gaat. Grösse Bruder behält dich im Auge :evil:

Henk855

Als het alarm er af is dan meet ik niets aan de stekker, staat het alarm er op dan meet ik 12 volt aan de rode draad. Denk dat ik morgen maar eens langs de dealer rij en daar navraag ga doen.

Zijn er misschien meerdere die dit kastje in hun estate hebben, het zit onder het vloerpaneel rechts achter. Klep reserve wiel omhoog en rechts het paneel er uit dan zou hij daar moeten zitten. Kan je gelijk even kijken of de terugslagklep van de achter ruitensproeier nog schoon is  :D :D
855R

elianmars

Even ietwat off topic, is het alarm nu eigenlijk al in orde? Werkt de afstandsbediening weer?

Henk855

Citaat van: elianmars op 11-06-2012 20:30:27
Even ietwat off topic, is het alarm nu eigenlijk al in orde? Werkt de afstandsbediening weer?

Ja alarm werkt weer en uiteraard ook de CV, heb bij Volvo van Kuyk een nieuwe AB gekocht voor 61 euro en het probleem was opgelost, de AB die ik er bij had en die het steeds slechter ging doen blijkt toch stuk te zijn.

Guard2 AB's zijn nog nieuw leverbaar  :eusa_dance:
855R

Domaso

Citaat van: widebody op 11-06-2012 20:21:40
Citaat van: Turbobiker op 11-06-2012 19:49:15
Tracker device. Zo kan de Duitse geheime dienst precies volgen waar je heen gaat. Grer Bruder behält dich im Auge. :evil:

;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

The Demon

Heeft Ton v Kuyk hem voor die € 61,-- ook ingeleerd of moest je daar apart voor betalen?

Groet,
The Demon. (Die ook maar eens een rondje beverwijk gaat doen dan).

rob850/480

ik wil wel even helpen om je auto op zijn kant te leggen.
kan ik meteen je velgen er onder uit halen.

Henk855

Citaat van: rob850/480 op 11-06-2012 20:57:14
ik wil wel even helpen om je auto op zijn kant te leggen.
kan ik meteen je velgen er onder uit halen.

Heeeej Rob dat doen we niet, laat de heftruck maar in de schuur  ;D ;D ;D

@ The Demon: Ja daar is ie ook voor geprogrammeerd met de programmeer kast, moest wel zelf het relais er uit halen en terug plaatsen maar programmeren was bij de prijs inbegrepen. TvK Beverwijk  ;D
855R