Spiegel

Gestart door Turbobiker, 12-06-2012 11:39:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wout309t

Lijkt me duidelijk...... ;D
2011 V70 2.0T R-Design MT

arjen850

Citaat van: Wout309t op 24-06-2012 14:14:09
Lijkt me duidelijk...... ;D

Vertel het dan eens?

Kingfisher

Vooropgesteld dat ik NP niet ken en geen uitgesproken mening heb over zijn manier van "forummen", lijkt het mij wel knap k** als er 4 pagina's op het forum over je worden geschreven, waarvan het meerendeel negatief.

Niet dat deze opmerking iets toevoegd aan de discussie, maar dat is dan ook niet de bedoeling. Wilde het gewoon ff kwijt  :D

arjenT5R

Het gaat hier weer aardig de kant op van triest...

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

MVeldhuis

Citaat van: The Demon op 23-06-2012 23:42:21
Citaat van: Misha op 23-06-2012 22:42:45
Ninapaul is vrijwel altijd irritant in zijn reacties omdat hij er niet tegen kan het laatste woord niet te hebben.
Daar is niet veel mis mee als je ook een punt hebt: maar het lijkt er vaak alleen maar op om een 'lekker puh'  te kunnen zeggen

En dat is jammer, want dat leidt de aandacht af van de zinnige opmerkingen die er gemaakt kunnen worden.

Ik vind zijn opmerkingen ook niet recht voor de raap maar drammerig en uit op het gelijk
+ 1
Al geef je hem gelijk dan moet hij vaak toch nog een opmerking maken om op één of andere manier te laten weten dat hij gelijk heeft, en dat irriteert soms mateloos.

Ik zeg niet dat hij geen kennis van zaken heeft maar zelfkennis in de vorm van weten wanneer je je mond moet houden is hem ietwat vreemd.

Groet,
The Demon.

Nee jullie voegen los van wat dom gezwam lekker veel toe aan het forum...

Turbobiker

Citaat van: arjenT5R op 24-06-2012 19:25:01
Het gaat hier weer aardig de kant op van triest...

Hoewel het - voor de zoveelste keer - weinig toevoegd, heeft Arjen wel een punt.

NinaPaul was een aanleiding, een laatste druppel. Maar het gaat niet specifiek om NinaPaul! Het gaat ook niet over mensen die slecht schrijven. Het gaat over hoe je met elkaar om gaat, hoe je over elkaar spreekt.

Dat sommigen dat hier niet door hebben hoe dat moet is duidelijk, maar daar was een botte aanpak voor nodig om dat door te laten dringen. Leek enigszins geslaagd, het ging redelijk netjes afgelopen week. Maar nu komt opeens uit onverwachte hoek - die van mensen die zich meestal gedragen omdat ze weten hoe het hoort - een tegen geluid. Dat het dus blijkbaar normaal is dat je iemand die je als irritant bestempelt wel er van langs mag geven.

Valt me tegen van die lui en erger nog, de fractie die ik hoopte tot normalere omgangsvormen aan te zetten zien het weer als een vrijbrief om er weer flink tegenaan te gaan omdat ze dus blijkbaar wel gelijk hadden.

Een wijzer man zei mij hier laatst "dan maken ze het forum maar kapot".

(van mij gaan jullie voorlopig geen last meer hebben)
De Tussenpaus

Misha

#51
Citaat van: Turbobiker op 24-06-2012 20:51:42
(van mij gaan jullie voorlopig geen last meer hebben)

Ah, hoe lang dit keer ? ;)

Los daarvan: het is meer een beetje het Calimero complex zo. Jij wilt iets aan de kaak stellen: dat is prima.
Iemand op de persoon gaan zitten hakken is 'not done'.

Enige wat ik aangeef is dat -in dit geval- Ninapaul zeker zinnige dingen te zeggen heeft die teloor dreigen te gaan in zijn manier van communiceren. Dat vinden meerdere personen.

Het maakt mij verder niet uit, ik lach er om.
Het is alleen zonde, want op specifieke gebieden weet hij veel van de materie.



Dat je er dan nu iets van maakt dat alles prima ging en de wereld er beter van werd totdat er 'uit onverwachte hoek'  een tegengeluid kwam en dat je iemand die je als irritant bestempelt 'er van langs mag geven' is in mijn ogen niet de juiste beschrijving van de situatie.
Ik zeg nooit dat ik de persoon in kwestie irritant vind of dat je hem er van langs zou moeten geven. 
Lees hem anders nog maar eens door.

Dat mijn mening dan een vrijbrief zou zijn voor 'een fractie' is ook wat dramatisch.

In de regel -lees je posts er nog maar eens op na- ben zeker jij niet vies van wat discussie en provocatie, en blaas jij ook hier dingen op tot proporties die ze helemaal niet hebben, leg je een oordeel neer wat niet gefundeerd is en bij elke reactie anders dan dat je zelf verkondigt bestempel je het tot 'minder verstand dan je had verwacht' en leg je anderen het oordeel op 'meebrullen met de anderen'.

Om dan vervolgens een exit te maken met de volzin  'van mij gaan jullie voorlopig geen last meer hebben'.

Tja..

Ik heb nooit last van je gehad eigenlijk, je bent een aardige idealistische kerel.

Maar als je het over spiegels wilt hebben: kijk er eerst eens zelf in.

Zo, nu ben ik er klaar mee en zal ik er niet meer op reageren.
Ja inderdaad, dat recht heb ik dan ook .  ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

UserID6342

Citaat van: MVeldhuis op 24-06-2012 20:30:27
.....Nee jullie voegen los van wat dom gezwam lekker veel toe aan het forum...
Jij wel dan Mathijs ? ;D

arjenT5R

Citaat van: Dirk342 op 25-06-2012 07:09:07
Citaat van: MVeldhuis op 24-06-2012 20:30:27
.....Nee jullie voegen los van wat dom gezwam lekker veel toe aan het forum...
Jij wel dan Mathijs ? ;D

Conclusie van het verhaal is via PB bepaald;

Je kan beter wat meer bier drinken met forummers en wat minder forummen  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Piet

Als het maar niet te veel bier wordt dan, voor je het weet staan ze anders elkaar misschien ook nog es de hersens in te slaan.

LQDI

#55
Mods: Doet eensch slotje erop gooien. Dit soort topics krijg je alleen maar gedonder van onder elkaar. Zo hou je straks geen forum over.

Dat iemand van 21 dit moet zeggen.. :eusa_think:


beunmaat

Citaat van: arjenT5R op 25-06-2012 07:54:54
Citaat van: Dirk342 op 25-06-2012 07:09:07
Citaat van: MVeldhuis op 24-06-2012 20:30:27
.....Nee jullie voegen los van wat dom gezwam lekker veel toe aan het forum...
Jij wel dan Mathijs ? ;D

Conclusie van het verhaal is via PB bepaald;

Je kan beter wat meer bier drinken met forummers en wat minder forummen  ;D

Het beste bericht van heel dit topic!

peteRRR

Misschien moeten we gewoon eens wat minder mopperen op elkaar en proberen onszelf aan elkaar aan te passen.
Vind je een ander dit,zus of zo,....reageer dan niet dan voorkom je zelf ook een hoop onzin.

Touwtrekken doe je minimaal met z,n 2en.

Groet.


Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Marc O.

Citaat van: peteRRR op 25-06-2012 17:05:31

Touwtrekken doe je minimaal met z,n 2en.


:eusa_think:

Vandaar dat ik altijd win! :eusa_doh: ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

MVeldhuis

Citaat van: Dirk342 op 25-06-2012 07:09:07
Citaat van: MVeldhuis op 24-06-2012 20:30:27
.....Nee jullie voegen los van wat dom gezwam lekker veel toe aan het forum...
Jij wel dan Mathijs ? ;D

Absoluut niet en ik heb ook nog nooit beweerd van wel :D