Hoe ziet jullie bureaublad eruit?

Gestart door Luc, 23-08-2004 23:14:26

Vorige topic - Volgende topic

V70 grijs

mijn eigen roffel, variatie is soms een andere positie
volvo is for live

Raf

Citaat van: s©ub@ op 25-08-2004 00:47:58
uhm...raf; word het niet eens tijd dat je deze jongedame eens introduceert bij de clubactiviteiten??? ;D

had ik je niet al eens uitgelegd dat zij al dat volvo-gedoe maar "dikke zever" vindt?
en dat een dagje "over volvo's leuteren" wel het laatste is wat ze wil doen?

maar... misschien kan ik haar wel overhalen om een keertje een circuitdag mee te doen want snel rijden is als een hobby voor haar!  :)
alleen nog iemand vinden die zijn Turbo 850 even wil overgeven aan een Belgische dame!  :P ;)

Raf
De gustibus non disputandum est!

s©ub@

uhmmm... de mijne is helaas met twee rijders al bezet; als er tijd over is mag ze best een keer als ze zou willen, maar scubinnetje wil volgend jaar ook ff gummen op lelystad... :)

hoewel ik stiekem denk dat je met een lichte NA net zo snel kunt zijn als met een zware turbo hoor ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

bover

Op mijn buroblad staat een Noorwegen foto met kampvuur en mijn volvo met caravan bij het meer......op de achtergrond een berg.

( Sorry, maar krijg foto's op scherm zetten niet voor elkaar. Dus maar vragen op eerste beste meeting)

Kingfisher

Hmmm, hoe krijg ik een plaatje ingevoegd ??? Lukt nie echt :-\

s©ub@

zeker blond? LOL
gewoon ff "[ img]http://volledige.url/van/het/plaatje.extensie[/img] intoetsen...
(of je klikt op de knop "antwoorden"  dan op het symbooltje van een afbeelding en tussen de brakets zet je de voledige url (incl. http en de extensie))

it's simpel, right?

Amieke850

Citaat van: Kingfisher op 25-08-2004 21:26:40

Kingfisher,
ik heb begrepen dat je eerst een foto moet 'hosten'; vandaaruit kun je een foto hier op het forum krijgen. Je gaat bijv. naar: http://www.imageshack.us/, vanuit deze locatie blader je in je docs. totdat je de juiste foto vindt, dan 'upload' en voila, je krijgt een aantal mogelijkheden te zien waarop je de [gehoste] afbeelding kunt plaatsen... Ben er zelf [nog] niet al te handig in maar zo is het mij in elk geval gelukt een plaatje uit de hoed te toveren... ik geloof wel dat je moet letten op de grootte van de afbeelding, misschien handig om via je eigen fotobewerkingsprogramma je afbeelding te 'resizen' tot het juiste formaat... ik dacht max. 150kb?!
Vraag me niet waarom zo ingewikkeld, zoals je aan mijn pc-jargon kunt zien ben ik geen deskundige op dit gebied, integendeel (maar ik ben dan ook blond he  ;))..

Niettemin, ik hoop dat je hier iets mee kunt,
Gr., Annemieke

Kingfisher

Citaat van: Amieke850 op 25-08-2004 22:23:58
Citaat van: Kingfisher op 25-08-2004 21:26:40

Kingfisher,
ik heb begrepen dat je eerst een foto moet 'hosten'; vandaaruit kun je een foto hier op het forum krijgen. Je gaat bijv. naar: http://www.imageshack.us/, vanuit deze locatie blader je in je docs. totdat je de juiste foto vindt, dan 'upload' en voila, je krijgt een aantal mogelijkheden te zien waarop je de [gehoste] afbeelding kunt plaatsen... Ben er zelf [nog] niet al te handig in maar zo is het mij in elk geval gelukt een plaatje uit de hoed te toveren... ik geloof wel dat je moet letten op de grootte van de afbeelding, misschien handig om via je eigen fotobewerkingsprogramma je afbeelding te 'resizen' tot het juiste formaat... ik dacht max. 150kb?!
Vraag me niet waarom zo ingewikkeld, zoals je aan mijn pc-jargon kunt zien ben ik geen deskundige op dit gebied, integendeel (maar ik ben dan ook blond he  ;))..

Niettemin, ik hoop dat je hier iets mee kunt,
Gr., Annemieke

Toppie, bedankt! Ik ben er ook niet zo handig in, dus de uitleg zonder pc-jargon is des te begrijpelijker ;) En nee Scoobydoo, ik ben niet blond zoals je weet ;D Ga zometeen ff pieren. Wordt vervolgd............

Kingfisher

Amieke850

Yup, Miami Vice............ 8)
Citeer

??? Rijdt er in [GTA-] Vice City eigenlijk ook een 850 rond  ??? ??

Gr.,
A'mieke

Glibbert

Dit is mien burobladje

Hopelijk zeer binnenkort in het echt!!!!!!! Standaard onderschrift blijft ongewijzigd....
Nee, ik heb geen geld teveel......

Amieke850

Nou, hier dan een 'echte' verse, van vandaag!

s©ub@

s©ub@

dan de mijne maar...

als ik bezig ben

en

als ik ff niks te doen heb :)

Ben

Heb alleen ik nou de neiging om op die icoontjes te klikken  ;D