Wagenpark t5joost

Gestart door t5joost, 22-06-2012 12:07:16

Vorige topic - Volgende topic

t5joost

Hij kan wel harder door de bochten :P

The Demon

Kom je hem een keer bij daglicht showen?
Mag best in dit buurtje hoor  ;D

Groet,
The Demon.

Turbobiker

Staat de spoiler niet heel veel lucht te scheppen? Het lijkt me dat je niet wilt dat hij veel doet...
De Tussenpaus

t5joost

Ik wil juist dat hij wat doet! Kont van de auto is heel licht! Merk nu al dat hij die kont lekker omlaag drukt

Turbobiker

Je hebt er natuurlijk het een en ander uit gesloopt en de achterkant is wat lichter, maar nog steeds wil een 850 over zijn voorwielen weg gaan als je heel hard een bocht in gaat of heel hard door de bocht aan het gaan bent. Spoiler achterop zal dat alleen maar versterken...
De Tussenpaus

Sem

Ik vind m echt schitterend. Blijven die wielen zo? Ze maken de auto wat ielig.. vind ik. Das eigenlijk het enige wat ik er niet bij vindt passen. Ik mis gewoon iets. Zitten normaal toch donkere 5 spaak onder? Das natuurlijk met een centrale naaf, maar er is vast iets passends te vinden... :)

Ik vind het echt een plaatje van een auto. Wat n apparaat!  :eusa_clap:

t5joost

Nee de '95 sedan btcc zitten wielen onder die hier op lijken
Als de auto wat lager op zijn poten staat zal het ook wel beter ogen
Maar alles op zijn tijd

Turbobiker

Citaat van: Sem op 26-11-2012 20:27:29
Ik vind m echt schitterend. Blijven die wielen zo? Ze maken de auto wat ielig.. vind ik. Das eigenlijk het enige wat ik er niet bij vindt passen. Ik mis gewoon iets.

Citaat van: )()()sT op 26-11-2012 15:36:34

Inderdaad. Dikke wielen er onder en het is een rete vette wagen :eusa_drool:
De Tussenpaus

Henk855

Gaaf die spoiler Joost :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Sem

Citaat van: Turbobiker op 26-11-2012 20:31:45
Ik vind m echt schitterend. Blijven die wielen zo? Ze maken de auto wat ielig.. vind ik. Das eigenlijk het enige wat ik er niet bij vindt passen. Ik mis gewoon iets.

Citaat van: )()()sT op 26-11-2012 15:36:34
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2012/8F2B4003-FA75-4C2F-A291-EC92FC3405DF-784-0000008FDD59D601.jpg

Inderdaad. Dikke wielen er onder en het is een rete vette wagen :eusa_drool:
Hahaha.. deze zijn een maatje groter volgens mij. :D

@ Joost.. dat zal het wel zijn. Zakken zal zeker helpen. Wat je zegt... alles op zn tijd.

Emiel

Joost, je hebt het over traanplaat op de vloer. Mocht je ooit een klapper maken (je weet maar nooit) dan is dat spul harstikke link. Je ziet daarom dat spul ook niet in raceauto's. Beter gewoon anti-slip matten erin plakken.

kulk

Wel beter als je stront onder je schoenen hebt  ;D , dat zou je zo kunnen gebeuren als ik de foto zo zie

Edit: O wacht even die foto is van een andere Joost :eusa_doh:

t5joost

Citaat van: Emiel op 27-11-2012 15:14:00
Joost, je hebt het over traanplaat op de vloer. Mocht je ooit een klapper maken (je weet maar nooit) dan is dat spul harstikke link. Je ziet daarom dat spul ook niet in raceauto's. Beter gewoon anti-slip matten erin plakken.

In welk opzicht is dit link?

Daf46

Citaat van: t5joost op 27-11-2012 15:29:04
Citaat van: Emiel op 27-11-2012 15:14:00

In welk opzicht is dit link?
In België is het zelfs een afkeuring indien het in een auto zit (nu ja in België is alles een afkeuring ;-))

Probleem is dat wanneer de carrosserie vervormt die platen gaan knikken/opspringen en een risico op verwondingen vormen.

maartendeb

Deze misschien tof eronder?