Wagenpark t5joost

Gestart door t5joost, 22-06-2012 12:07:16

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Dit klinkt gewoon eng.....  :eusa_shifty:

t5joost

Klopt als je er naast staat zet je liever een stap op zij

Wout-P11

Inderdaad, een filmpje is moeilijk te beoordelen, maar dit klinkt erg naar.
Ik ben in 2011 van Circuit Zandvoort naar Rotterdam gereden zonder oliedruk vanwege uitgelopen lagerschalen, maar die motor klonk bij aankomst minder rot als dit.  :-\
'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

t5joost

Heey
Vandaag weer bezig geweest en hebben een uitslag!!!!
De stoters zijn verkeerd, als ik ze naast de originele stoters zet is er een hoogte verschil van de inkeping. Zijn helaas geen originele stoters dus ga deze terug brengen.
Ga morgen een setje originele stoters bestellen
Gr

UserID6342

Oei, dat is toch een geluk bij een ongeluk dan en kan het allemaal wel erg meevallen.

Arjanestate

854 T-5 ROOD 1994

elianmars

Ah, mooi dat duidelijk is wat er aan de hand was!  :D

t5joost

Ik zal straks nog even een foto plaatsen

NinaPaul

Is wel erg onoplettend in elkaar gezet dan. Basis beginselen, voor montage controle op juistheid.
Harde les, vast een die je niet snel meer vergeet ;)

Wel mooi dat het niets ernstigs is en de roffel nabij is.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

t5joost

Stoters Zelf zijn even langs als je goed kijkt met de kennis van nu dan zie ik idd het verschil

Piet

na... ik me goed voorstellen dat je hier bent "ingetrapt" . Je koopt in goed vertrouwen stoters die zouden moeten passen en als ze er dan hetzelfde uit zien op het eerste gezicht en ze inderdaad ook nog lijken te passen in hun boringen .... tja dat had echt iedereen kunnen gebeuren....
En wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Ninapaul wierp de eerste steen..... die heeft in zijn leven kennelijk dus nog nooit een montagefout gemaakt.

peteRRR

Naar de filmpjes hebben beluisterd klonk het nogal ernstig,als het met de juiste stoters is opgelost is dat erg fijn gezien de gedane inspanningen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

mastertje

Fuuuck kan amper dat filmpje bekijken ><

Zo klinken compleet lege stoters dus... ik zou het ook niet ontdekt hebben, wel irritant dat je de hele bovenkant van de motor weer open kan trekken, magoed het kan ook veel erger.
Volg ons op www.project850.nl. Carbagerun 2013 --- Team 255 BLOG

AdG

Jammer van het extra werk. Echter, een ervaring rijker en nog meer voldoening wanneer er straks wel een roffel uit komt  :eusa_dance:

C70 2.0T Cabrio 2001 Nautic Blue - 191.000 km
S80 D5 AUT Exclusive '04 Graphite - 312.000 km
V70 R AWD '97 Nautic Blue - 266.560 km

NinaPaul

Citaat van: Piet op 04-04-2013 23:06:52
na... ik me goed voorstellen dat je hier bent "ingetrapt" . Je koopt in goed vertrouwen stoters die zouden moeten passen en als ze er dan hetzelfde uit zien op het eerste gezicht en ze inderdaad ook nog lijken te passen in hun boringen .... tja dat had echt iedereen kunnen gebeuren....
En wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Ninapaul wierp de eerste steen..... die heeft in zijn leven kennelijk dus nog nooit een montagefout gemaakt.

Wat heeft dit met stenen gooien te maken? Waar staat dat ik nog nooit een montage fout heb begaan/gemaakt dan?

Maar jij bent dus ook een "muppet" die niets controleert..... Iets met assumption en fuckups.

Probeer het gewoon te begrijpen!
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz