Wagenpark t5joost

Gestart door t5joost, 22-06-2012 12:07:16

Vorige topic - Volgende topic

t5joost

Zo net bij de spuiter geweest 18 augustus word hij gespoten

t5joost

heb vanmiddag ook maar even een vst bumper besteld hopelijk dat die voor 18 aug binnen is dan kan die meteen mee gespoten worden.

vanmidag bezig geweest met de turbo druk meter aan sluiten maar hij beweegt wel een beetje maar volgens mij niet voldoende.
slag geeft wel vacum vol hem echt zuigen en blijft ook hangen aan me vinger als ik de slang los laat.

Julian

Een VST bumper, mooi! Ja, het gaat de goede kant op zo te horen!
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

t5joost

met de auto wel ja met de knip wat minder:P

fbm

Citaat van: t5joost op 07-07-2012 18:03:53
heb vanmiddag ook maar even een vst bumper besteld hopelijk dat die voor 18 aug binnen is dan kan die meteen mee gespoten worden.

Ook met onderlip?

Gaaf projectje!

t5joost

Nee die niet
Moeten eerst maar kijken hoelaag dit word kan altijd nog een lip onder

t5joost

heeey
vandaag weer een beetje geld uit gegeven
heb vande week de gordels binnen gekregen en vanavond even een paar bevestiging ogen

pwassink

Beetje smalle riemen zo op die foto, zit dat wel lekker ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

t5joost

valt mee hoe smal heb nog geen idee hoe lekker ze zitten
ga als het mee zit donderdag de ogen in lassen

t5joost

vanavond even de plaatjes er in laten lassen en meteen met strijk kit afgesmeerd
morgen even over spuiten bij rijders stoel er in bodem opnieuw tektieleren en de gordel er in hangen.

t5joost

nou vrijdag de 13de heeft me geen goed gedaan

was bezig met het afkitten van de ogen aan de onderkant van de auto en wilde hem even drogen met de brander om hem meteen over te kunnen spuiten maar dit brande meteen dus mee gestopt.
stonden even te praten en roken een brand lucht bleek dat de binnen kant in de fik stond.
heeft wat liggen smeulen en dit heeft het vuur aan gewakkerd
helaas stond de brug om hoog deze snel naar beneden gestuurd en blussen.
tijdens het blussen begon de elektra zijn eigen leven telijden dus deze is zeker beschadigt
ben van het weekend aan het werk maandag en dinsdag ben ik vrij dus dan gaan we demonteren en kijken wat de schade is.

t5joost

C.punTeR

:o :o :o
Holy smoke zeg!!

Dat had dus heel anders kunnen aflopen!

Gelukkig dat je er nog snel bij was...

t5joost

schade is behoorlijk hoor moeten maar even overwegen wat het word met deze koets

C.punTeR