Verdwenen topic

Gestart door Tiago, 29-06-2012 21:38:19

Vorige topic - Volgende topic

Tiago

Heb ik vandaag zo nauwkeurig mogelijk mijn GEARTRONIC PROBLEMEN beschreven, met als slotvraag: wat kan er zoal loos zijn.... kijk ik zojuist weer.... is mijn hele verhaal verdwenen!!!! Kom me niet aan met de dooddoener dat mijn verhaal niet doorgekomen is, want ik had vóórdat ik goed en wel uit kon loggen al twee reacties binnen!

Ik ben weliswaar gloednieuw op dit forum, dus het kan zijn dat ik een of andere spelregel overtreden heb, maar ik mag toch hopen dat de dingen hier niet zó nauw luisteren dat regeltjes belangrijker zijn dan het spel.

Iemand een idee wat er gebeurd kan zijn?

KIM

De kans is groot dat het naar off-topic is geplaatst.
De geartronic zit niet in een 850 of een V70 classic en is dus niet waar dit forum voor bedoeld is.

Boeijke

Idd vreemd.

Mischien dat 1 van de mods je wel een antwoord kan geven.

Het is niet naar Off-topic verplaatst. Kijk maar naar alle berichten van Tiago, dan zou je het daar nog tegen moeten komen.

Jack v

zal wel de V70N zijn ;)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Sbv

Ik was met een antwoord bezig en zou op verzenden drukken, topic weg.

Het gaat over een V70n en dat is uit den boze

Sbv

Citaat van: koen.s op 29-06-2012 21:46:44
stel je vraag op volvoforum.nl
Standaard antwoord, ga maar naar dealer

Tiago

Aha, Kim, dus ik ben een vreemde eend in de bijt. Ook dat wist ik niet. Bevestigt mijn aanvankelijke aarzeling dat een nitwit als ik niets op zo'n forum te zoeken heeft.

Bedankt, Boeijke.... maar hoe kom ik bij die "mods"???

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Vulk

Ik had het topic achter de schermen geplaatst, inderdaad omdat het een N betreft.
Topic staat nu in off topic.

Boeijke

Dan is een PB'jte naar degene die het topic plaatst toch ook wel handig/prettig. Zeker bij een "vers" lid.
Of idd verplaatsen naar off-topic. Daar komen toch ook vragen voorbij van andere type's.

Maar goed, das mijn bescheiden mening, weet niet exact hoe het in de forum-regels staat.
(heb ze nooit echt doorgelezen  :eusa_shifty:  )

Voor de mods..zie jack z'n post  ;D

Vulk