Verschillende soorten Slagmoersleutels

Gestart door snix, 24-10-2013 16:26:30

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: pwassink op 09-11-2013 21:03:38
Twee poezelige handjes, is dat nog niet genoeg dan wordt t schoenmaat vijftig ..  :eusa_shhh:

Zó groot?  :o  :eusa_shifty:

Jack v

Op het werk hebben we 18v elektrische slagmoersleutels die een M12 bout zelfs doldraaien van hitachi
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Pakkie

Zoals wellicht bekend vertoef ik regelmatig op het circuit met mijn racers en daar moet zo nu en dan natuurlijk ook wel eens velg eraf ivm vervangen remblokken, wisselen naar semi-slicks e.d. Uiteraard heb ik dan geen kompressor bij me dus zocht destijds naar een betaalbare accu-slagmoersleutel. Nu is zo'n Hitachi of Snapon van bijna 500€ natuurlijk helemaal geweldig, maar voor mijn hobby-gebruik wat overdone. Heb sinds een jaar of drie onderstaande accu-slagmoersleutel en hij werkt echt perfect. Op jaarbasis gaan er bij mij toch wel een velg of 200 van/op de auto (racers, maar ook winterbanden-wissel van diverse mensen) en hij heeft er geen enkel probleem mee. Accu houdt het lekker lang vol en 16 velgen wisselen aan één stuk is geen problee. Wat mij betreft een aanrader voor een relatief beperkt budget hier 189€. Ik heb onderstaande doppen voor twee tientje er ook bij besteld. (Hier te vinden).

Diverse bekenden van me hebben er ook eentje en ook daar bevalt hij nog immer prima.

scania164

Op werk hebben we nu ingersollrand lucht sleutels met dubbele slagen....
Klapper je echt flink mee :-\

knoertS70

Rodac 610nm alles gaat los. (of stuk)
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

widebody

Laatst hier bij vancranenbroek, luchtsleutel gekocht. 570Nm. Binnenkort de winterbandenwissel, ben benieuwd hoe die 't doet. Voor 5tientjes met olievernevelaar en setje doppen. och, kan je je geen buil aan vallen lijkt me.

knoertS70

Lijkt mij niet nee, een setje goeie krachtdoppen ben je dat al kwijt.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

widebody

Citaat van: knoertS70 op 10-11-2013 15:47:03
Lijkt mij niet nee, een setje goeie krachtdoppen ben je dat al kwijt.

Ben ik helemaal met je eens. Maar voor die paar keer per jaar. Heb ik dat ding nou elke dag in mijn handen zal het idd niet lang meedoen. Maar ik zie wel hoelang dat ie meedoet.

-D©©©L-

Waar vind ik zeskant doppen in de meten 12 tot 20 voor mijn Bosch luchtsleutel met een duims vierkant ?

volvobug

Citaat van: -D©©©L- op 10-11-2013 21:32:44
Waar vind ik zeskant doppen in de meten 12 tot 20 voor mijn Bosch luchtsleutel met een duims vierkant ?
Is een verloopstuk een optie? http://www.klium.nl/gedore-6180040-verloopstuk-1-3-4-2132-141128
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

pwberg

Citaat van: volvobug op 10-11-2013 21:39:49
Citaat van: -D©©©L- op 10-11-2013 21:32:44
Is een verloopstuk een optie? http://www.klium.nl/gedore-6180040-verloopstuk-1-3-4-2132-141128

Lijkt me niet, kracht zit juist in die duimse aansluiting..... (zou ik zeggen)

FWIW
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

tackle

heb dat geweldige ding van de aldi. Keteltje van Ferm met instelbare druk, lijkt hierachter twee keer per jaar wel een pitsstraat!