Eindelijk fotootjes van mijn verse T5R

Gestart door Yackall, 21-08-2004 17:13:39

Vorige topic - Volgende topic

Yackall

Citaat van: The Saint op 23-08-2004 20:16:40
Schitterende bolide. Naar mijn (in dit geval zeer onbelangrijke) mening ontbreekt er slechts 1 ding: aan mooie dakspoiler aan de achterkant!

Veel plezier ermee!

Eigenlijk weet ik niet zeker wat ik mooier vind: met of zonder spoiler. Op dit moment vind ik het prima zo. Mijn lieftallige eega vind het sowieso mooier zonder, dus de kans is groot dat hij er niet komt. :)

Aan de andere kant zou ik op die manier waarschijnlijk wel een derde remlicht kunnen monteren. Mmmm, kweethetnogniet.

Yackall

Citaat van: Boom op 23-08-2004 09:31:30
Citaat van: Yackall op 23-08-2004 09:17:12
En dan is er nog dat verhaal van die Audi TT...... ;)

Tja die kan je ook zeker hebben op de snelweg. De 180-pk uitvoering sowieso, de anderen worden iets minder makkelijk ;)

'Twas in twee langzame bochten gevolgd door een lang recht stuk. Denk dat de eigenaar misschien nog niet erg thuis was in zijn TT. En ik heb ook niet opgelet of hij een enkele of dubbele uitlaat had, dus weet niet of het de 'langzame' of snellere uitvoering was. Maar het was wel weer leuk....   ;D

s©ub@

Citaat van: Yackall op 25-08-2004 09:33:24
Citaat van: The Saint op 23-08-2004 20:16:40
Schitterende bolide. Naar mijn (in dit geval zeer onbelangrijke) mening ontbreekt er slechts 1 ding: aan mooie dakspoiler aan de achterkant!

Veel plezier ermee!

Eigenlijk weet ik niet zeker wat ik mooier vind: met of zonder spoiler. Op dit moment vind ik het prima zo. Mijn lieftallige eega vind het sowieso mooier zonder, dus de kans is groot dat hij er niet komt. :)

Aan de andere kant zou ik op die manier waarschijnlijk wel een derde remlicht kunnen monteren. Mmmm, kweethetnogniet.

zonder spoiler is het toch wel een beetje een "blotuh-billuh-gezicht" hoor...

:o oeps... zie nu pas echt heel duidelijk het verschil tussen voor en na het poetsen van afgelopen zaterdag...
:o WOW :o
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

s©ub@

haast niet te geloven dat het dezelfde wagen is...

poJJJJJJJJJJJJno!!! ;D

denkweb

Dat wordt voortaan glans-afdrukken bij de fotograaf...

Yackall

Wat een %&$##@% mooie auto!

O ja, heb er zelf ook één.  ;D

Toch nog maar even nadenken over die spoiler......

s©ub@

niet nadenken: DOEN

zeg maar tegen je vrouw dat het de cw waarde ten goede komt en dat dat gunstiger is voor het verbruik ofzo ;)