Dan ook maar even voorstellen......

Gestart door Kingfisher, 25-08-2004 13:22:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kingfisher

Intro: Mijn naam is Steven Harteveld, woon in Woerden en werk als Lease-adviseur buitendienst bij een grote leasemaatschappij in midden nederland.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, neen ik heb (nog) geen 850 ::) Maar dit moet zsm opgelost worden ;)
Wel kan ik stellen dat ik met Volvo ben grootgebracht en thuis hebben we dan ook al de nodige 850's, 940's, 960's, V90's en S80's versleten.

Ik dwaal al weer een tijdje over jullie forum en ik moet zeggen, erg leuk en informatief. Een aantal van jullie heb ik in Zweden tijdens Vrom2004 ontmoet, zodoende mijn entrada op het forum.
Momenteel de (trotse, jawel!) bezitter van een 340 als hobby object en voor dagelijks gebruik een Peugeot 307 2.0-16V

Zoals gezegd nog aan het zoeken naar een 850, maar als 3e auto loopt dat niet zo'n vaart :P

Ik hoop nog lang op jullie forum te mogen "surfen".

Ciao,

Kingfisher 8)

Kingfisher

ehhh tja, vaders en moeders luisteren gelukkig naar m'n advies als ze wat nieuws moeten hebben. maar moeders heeft de beste smaak, want de 850's waren van haar. De 900's waren van vaders (ik voel een generatiekloof........) :-)