motorsteun vervangen

Gestart door H_Rovers, 25-06-2012 13:04:28

Vorige topic - Volgende topic

snix

Ja kan maar ik zou voor die 50 euro's gaan. Deed ik niet trouwens bij mij lag het oude rubber er na een gerichte tik met een hamer zo uit. Ik heb ook gelezen dat dat rubbertje nog best wel eens bitchy wil zijn ;) Dan heb je allerlei geduld en tools nodig voordat het mee wil werken.

volvobug

Citaat van: H_Rovers op 26-06-2012 22:59:51
Ja, de hele steun vervangen zal wel makkelijker zijn, maar is wel 50 euro duurder :-) daarom de vraag of ik voor deze steun ook enkel het rubber kan vervangen?
Als het rubber los te verkrijgen is zal het ook wel los te vervangen zijn.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

H_Rovers

Heb het inmiddels besteld bij Nordicar.

Hugo111

Ik heb dit rubber ook vervangen bij mijn TDI. Dit was wel wat werk, want in de DHZ garage bij Kees Plooij staat een pers in een vaste opstelling. Dus de hele steun moet er uit. De steun gaat erg diep, dus er is wel wat geduld en tijd voor nodig. Volvo dealers hebben een mobiele pers. Dan kan de steun op z'n plek blijven.

Ik heb het rubber trouwens mij de volvo dealer gehaald. Ongeveer 20 euro meen ik.

Oh ja: het rubber is rond, maar niet symmetrisch: Het steunt maar in een richting.

Veel succes en sleutelplezier!

Hugo

grijzev70tdi

Jij hebt een ander soort steun ;) Die H_Rovers heeft is nog geen 5 minuten werk om te monteren.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

H_Rovers

Heb het rubber inmiddels vervangen met een nieuw rubber van Nordicar.