speelgoed gezocht

Gestart door haasje, 02-07-2012 21:26:35

Vorige topic - Volgende topic

haasje

Ik ben nu aan het meehelpen bij iemand die een vakantiewoning voor kinderen met autisme etc heeft. Nadat ze deze winter alles opgeknapt hadden is in april, 2 dagen voordat alles klaar was, de boel afgebrand. Inmiddels zijn ze zover dat alles weer bijna klaar is, echter hebben ze nog een groot gebrek aan speelgoed, zowel voor binnen als voor buiten, het probleem is echter dat de geldbuidel leeg is.
Wat ze zoeken is speelgoed voor kinderen in de leeftijd 8-12 jaar, voornamelijk jongens, maar er zitten ook een paar meisjes bij:

- spelcomputer, bv playstation 2 o.i.d., uiteraard zijn ook spelletjes welkom.
- gezelschapsspellen
- autootjes
- bouwblokken (lego, knex e.d.)
- poppen en poppenhuis
- etc etc

Heb je nog spullen liggen of weet je nog mensen die er vanaf willen, hoor ik het graag.

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

ramonmartin

Playstation 2 heb ik eventueel nog wel staan met een paar spellen, of ik hem nu in de kast stof laat happen of ik maak er nog iemand blij mee.

Pb bij interesse graag.

grijzev70tdi

Heb nog een Xbox liggen, maar de lade gaat niet meer open, dus denk niet dat je er wat aan hebt...  Zitten wel paar spellen bij
Grolsch, het klinkt al lekkerder

haasje

Citaat van: ramonmartin op 02-07-2012 22:34:49
Playstation 2 heb ik eventueel nog wel staan met een paar spellen, of ik hem nu in de kast stof laat happen of ik maak er nog iemand blij mee.

Pb bij interesse graag.

Pb-tje verstuurd.