LQDI doet een tweede voorstelronde -> Brick Orange 25-7: nieuwe foto

Gestart door LQDI, 02-07-2012 08:34:25

Vorige topic - Volgende topic

LQDI

Mensen,

Na bijna 2 jaar rondgereden te hebben in mijn rode 854 2,5 20v kwam ik erachter dat de auto van Tom480 te koop zou komen. Aangezien ik gigantisch verliefd ben op de kleur die op z'n auto zit heb ik besloten hem te kopen. Eerst moest de 601 Classic Pink 850 verkocht worden. Na een ruime week te koop hebben gestaan kreeg ik een berichtje van here Beunmaat vanuit Vlissingen die er wel naar wou komen kijken. Beunmaat wezen kijken = Auto foetsie. Toch wel een treurig moment op de eerste auto te verkopen. Good ol' memories. Na een week zonder auto te hebben gezeten kon ik de brick orange ophalen. En donders wat is ie mooi:

Natuurlijk ga ik hier niet zo'n kermis auto van maken als de vorige. Plannen zijn:

- In hoogte verstelbare veerpoten aan de voorzijde
- Verlagingsveren achter monteren
- Ferrita + katalysatorloze pijp weer monteren

Tja, verder is de auto af en is het zonde om er meer aan te doen. Qua velgen ben ik er nog niet helemaal uit. 2 zijn er geplastidipt en 2 orgineel. Wat is mooier?

Meer foto's komen een dezer dagen

Turbobiker

Autumn Gold Pearl Metallic rules!!!!

(en ik vond de zilveren velgen beter staan!)
De Tussenpaus

elianmars

Ik wist niet eens dat die wagen te koop stond  ;D

Mooi, hoor! Heel veel plezier ermee.

Dane

Gave Kar, Lodi! Veel plezier ermee!

(Net als TurboBiker zou ik er ook een paar zilveren velgen onder willen . .) Ik kom binnenkort wel een keertje een bakkie doen bij Furness..

big ben

Proficiat LQDI  :D............ ook veel plezier met deze gewenst!

LQDI

Dankjullie ;D
@Dane: Top! dan ben ik erg benieuwd naar je BMW! ;)

EdenAli

Gefeliciteerd LQDI
Ik kwam Tom laatst al tegen in een zwarte T-5R.

LQDI

)()()sT

Gefeliciteerd ermee!

Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op foto's van de nieuwe bolide van Tom 8)
Persoonlijk vind ik de zilvere velgen veel mooier, springt er echt uit bij zo'n vierkante 850 (de aanblik blijft ruig, ook bij mijn 850).

FGG

Gewoon lichte velgen doen!

Verder een topauto met een topkleur

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Galactica

Gefeliciteerd. Hele mooie wagen.
Velgen mag je aan mij doneren.  :evil:

MrCain

Net als wat de rest al zegt : zilver! (al vind ik dat zwart ook niet echt misstaan...) Wou mijn propus velgen eerst ook zwart maken maar nu ze er zo in het zilver op zitten......Begin ik toch wel erug te twijfelen....

Wel een mooie kleur zo op je 850  :eusa_drool:
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

big ben

Vergeten te vragen........... ga jij het deukje wel weg laten halen  :evil:

Julian

Proficiat Lodi! Echt een prachtige kleur en al helemaal in combinatie met die R look! Deze zwarte velgen vind ik juist mooi bij de auto staan, maar ook zilver is erg mooi. Ik zou het persoonlijk afwisselen omdat beide kleuren mooi staan bij de auto, dus voor de winter de zwarte en voor de zomer een setje zilver (of juist andersom)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

LQDI

Dank jullie wel;D

Citaat van: Julian op 02-07-2012 16:37:05
Proficiat Lodi! Echt een prachtige kleur en al helemaal in combinatie met die R look! Deze zwarte velgen vind ik juist mooi bij de auto staan, maar ook zilver is erg mooi. Ik zou het persoonlijk afwisselen omdat beide kleuren mooi staan bij de auto, dus voor de winter de zwarte en voor de zomer een setje zilver (of juist andersom)

Nou ik zit nu gelukkig in de situatie dat ik van zilver naar zwart kan afwisselen. Het enige wat ik daarvoor hoef te doen is van de bestuurderskant om de motorkap of kofferklep heenlopen naar de passagierszijde en daar is het wel zilver ;D