European Tuning

Gestart door Henk855, 05-07-2012 15:55:43

Vorige topic - Volgende topic

Henk855

Citaat van: de geneRaal op 05-07-2012 16:50:14
En waarom denk je dat je een uur aan het bellen bent voor een remblokken vraag?

Een uur?????

Hoe zouden jullie het vinden als de dealer max 25 euro van je telefoonrekening rukt als je belt ?

Het zal wel aan mij liggen maar nogmaals ik vind dit zeer klant onvriendelijk. Bel eens met een mobiel dan krijg je:

Dit gesprek kost 10 euro cent per minuut met een maximum van 25 euro PLUS de kosten van uw mobile telefoon.

Ja hoor dit is normaal, NOU nee dus! Maar volgens mij vinden de meeste dit geheel normaal en klantvriendelijk maar voor mij geen ET, helaas maar het is niet anders.

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Auk

Ik vraag me af waarom sommige bedrijven überhaupt kiezen voor een 0900-nummer. Feit is dat het bedrijf niet zo veel verdient aan het nummer maar juist de aanbieder / provider. Het is tevens bij ieder bedrijf duidelijk dat er enorme ergernissen zijn, de zeker gezien de kosten vaak niet eens kloppen met wat er vertelt wordt!

Het voordeel van 0900-nummers is dat de provider / aanbieder de prioriteit legt op correct functioneren van die nummers in bijvoorbeeld gevallen van storingen en dergelijke. (denk bijvoorbeeld aan huisartsenposten)
Auke
Volvo. for life

Henk855

Citaat van: )()()sT op 05-07-2012 16:52:31
Citaat van: Henk855 op 05-07-2012 16:18:05
Het o6 nummer wordt niet opgenomen en het bericht van michiel die zegt Ja? En? of van )()()sT wat moet ik daar mee?
Ik heb een vraag aan ET en dat gesprek kan mij 25 euro kosten, dat is echt niet klant vriendelijk of wel soms? Dacht het niet!

Wat je met mijn opmerking moet? Niks.
Maar ik vind het een beetje openbaar mekkeren om het op dit forum te kwakken, want kunnen wij er wat aan doen? Nee.

Verder: no offence  :-*

Ik ben van mening dat dit best openbaar bekend mag zijn, European Tuning wordt in veel topics geroemd en daar hoor je me niet over. Alleen een 0900 nummer met dit soort bedragen gaat volgens mij te ver.

Ook niet alle telefoon providers melden dat dit nummer hoge kosten met zich mee kan brengen, via mijn T-mobile abo krijg ik deze melding niet, dan krijg je wel aan het eind van de maand een fikse rekening. Stel dat je een keer of 4 per maand gebeld hebt met ET dan ben je toch weer 100 euro extra kwijt.

Persoonlijk ben ik van mening dat deze kosten op de website vermeld MOETEN worden net als onder bepaalde 0900 nummers op de TV
855R

de geneRaal

Ik bel gewoon als het nodig is ook met 06, maar dat ben ik.   En ik zeg al niks meer want ge bent een beetje opgefokt .       No offence.    Greetz
Blackstone under construction

rovelra

Je doet net of het elke keer 50 min duurd voordat iemand oppakt!
Heb je ze al eens gebeld ?
Normaal gezien ben je binnen de minuut verbonden met hun , en ze hebben genoeg knowhow om je vraag zeer snel te beantwoorden!

t5karel

Citaat van: de geneRaal op 05-07-2012 17:03:19
Ik bel gewoon als het nodig is ook met 06, maar dat ben ik.   En ik zeg al niks meer want ge bent een beetje opgefokt .       No offence.    Greetz
Vanochtend schreef/blafte ie al opgefokt in het rood ;D ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Henk855

Citaat van: t5karel op 05-07-2012 17:12:03
Citaat van: de geneRaal op 05-07-2012 17:03:19
Vanochtend schreef/blafte ie al opgefokt in het rood ;D ;D

Ja ik snap je denk ik: Het airco topic waar diverse malen gezegd is dat er geen gas maar koude middel in zit.

Maus ik ben zeker niet opgefokt zoals je dat omschrijft maar het gaat me om de kosten die kunnen oplopen tot 25 euro. Bel ik met mij zorgverzekeraar Agis dan krijg ik te horen dat het gesprek 3 euro cent per minuut kost, dan kan ik heeeeeeel lang bellen met Agis voor ik ooit 25 euro verder ben.

Nee ik ben niet opgefokt maar wel teleur gesteld in een bedrijf wat hoog staat aangeschreven op het forum maar wel deze hoge bedragen in rekening brengt als je ze nodig hebt.
855R

rovelra

Kijk en dat is het verschil : als JIJ ze nodig hebt , zij hebben jou echter niet nodig!!
Stel je vraag aan agis zou ik zeggen.....

de geneRaal

Ik snap je wel hoor henk,en als je een mail stuurt? Helpen ze je dan binnen een week ?   Ik heb geen idee ik bel/mail nooit met ET .  Misschien kan je je vraag ook hier neer kwakken.  Greetz
Blackstone under construction

WYD

Ik snap je punt heel goed. Service hoort niet zo duur te zijn. Gebruik dat 0900 nummer voor technische vragen dan kunnen concullega's dat nummer bellen. Klanten die iets snel willen bestellen kunnen dan een gewoon nummer bellen. Echter vind ik dat geen reden om een topic voor te openen, maar meer iets om je frustratie te uiten in het geërgerd topic.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

snix

Henk,

Ik heb het er met Marc persoonlijk een keer over gehad. Ik begrijp zijn reden en een aantal hier hebben dat zo'n beetje bij elkaar genoemd. Ik gok dat je niet langer bezig was geweest dan 10 minuten tenzij je een beetje twijfel achtig bent. Dan was het 5 euro geweest plus kosten mobiel. (maar ja die mobiele kosten had je ook gehad als je naar mij of wie dan ook belt....) Die 5 euro krijg je vast wel weer terug bij een bestelling ;) denkik... De max van 25 euro betekent dat als je langer dan 50 minuten belt de teller op 25 blijft staan...
Ik wil je ook wel een advies geven hoor.. Daar is het forum voor :D (Ik heb van Marc het advies gehad om Mevius blokken te nemen 1 jaar terug) voor normaal en sportiever gedrag werken die echt goed. Dat is door velen bevestigd. Veel beter dan standaard.

:D

Henk855

Ik kan natuurlijk eenvoudig het topic sluiten / verwijderen maar dat wil ik niet. Het gaat zoals ik eerder heb gezegd om de reden dat ik de kosten veel te hoog vind.

Stel dat de lokale automaterialen zaak ook dit soort bedragen rekent als je ze wil bellen om te vragen of een en ander in voorraad is, of de dealer?

Ik stop er mee en zie wel hoe het verder gaat, ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest en ik merk dat ik in herhaling ga vallen en dat is zeker niet de bedoeling.

855R

maruska

henk, ik heb ook nog wel andere nummers van hun :)
dat zijn normale 06 en 013 nummers
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

Citaat van: WYD op 05-07-2012 17:23:48
Ik snap je punt heel goed. Service hoort niet zo duur te zijn. Gebruik dat 0900 nummer voor technische vragen dan kunnen concullega's dat nummer bellen. Klanten die iets snel willen bestellen kunnen dan een gewoon nummer bellen. Echter vind ik dat geen reden om een topic voor te openen, maar meer iets om je frustratie te uiten in het geërgerd topic.

Dat werkt voor geen meter.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Henk855

Citaat van: ruubje op 05-07-2012 17:54:03
Paar keer met ET per mail contact gehad / spullen besteld.

Prima geregeld, vrij snel antwoord (binnen 24 uur)...
Helaas is die een vraag over AP onderdelen vergeten, kan de beste gebeurden...

Ruubie, ik denk dat je iets mist in het verhaal, het gaat niet over e-mail maar over telefonisch contact.
855R