Aangenaam, Benny Pater Volvo v70 2.5t

Gestart door Benny03, 10-07-2012 23:57:11

Vorige topic - Volgende topic

Benny03

Arie T5R

Heeej, waar is die foto met dat nieuwe grilletje!

BenC70ES

Citaat van: Benny03 op 10-07-2012 23:57:11
Het enige minpuntje van de gehele auto is dat de airco verdamper stuk is..

Net vandaag die van de C70 van mijn ouders  vervangen...   het ging al sneller dan de vorige keer maar blijft een behoorlijke klus!  Voor het dashboard er uit te nemen best met 2 man.

Nu  nog de droger vlak voor het vullen.

Ik heb trouwens deze keer de kachelradiator laten zitten.  En heb ook het gehele dashboard in één keer eruit genomen (dus incl. bovendek).   Wel een pokkeklus bij een automaat (in P) sleutel moet er uit. (en als je geen airbaglampje wilt, of even een airbag aansluiten en in je hand houden  :eusa_shhh:  :eusa_shifty: )  In P dus, en dan past het maar net.

Veel plezier met je V70 trouwens!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Sem

Wat n mooi verhaal! En een prachtige originele auto.. :)

Het valt me nog mee dat ik niemand nog heb horen roepen dat je de auto moet verpesten met Pegs ofzo.. ;)

Heerlijk zo'n V70 met een paar originele worstenwielen... Persus.. nice. Er gaat toch niets met die grill gebeuren? Mooi ding man.. :)

Benny03

Citaat van: Sem op 21-07-2012 23:09:37
Wat n mooi verhaal! En een prachtige originele auto.. :)

Het valt me nog mee dat ik niemand nog heb horen roepen dat je de auto moet verpesten met Pegs ofzo.. ;)

Heerlijk zo'n V70 met een paar originele worstenwielen... Persus.. nice. Er gaat toch niets met die grill gebeuren? Mooi ding man.. :)

Bedankt! grilletje heb ik wel vervangen vind hem persoonlijk nog stoerder nu

Benny03

Vind het wel mooi hoe de voorbij fietsende vrouw aan de rechterkant met haar mond open naar mijn bolide kijkt

Benny03

Citaat van: Arie T5R op 21-07-2012 22:41:46
Heeej, waar is die foto met dat nieuwe grilletje!

hij staat er op hoor arie

Marty__Mouse

Citaat van: Benny03 op 22-07-2012 00:11:01
Vind het wel mooi hoe de voorbij fietsende vrouw aan de rechterkant met haar mond open naar mijn bolide kijkt

http://i45.tinypic.com/a1u9zr.jpg

Waarschijnlijk omdat ie zo asociaal op de stoep staat?
Haha..

Maar ziet er strak uit zo, die grille.. Mooi!
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..