Code 1-2-3 signaal sensor motorkoelvloeistoftemperatuur???

Gestart door Julius C., 11-07-2012 10:45:27

Vorige topic - Volgende topic

Hengeveld

Mooi dat je het zelf zo snel hebt kunnen verhelpen.

Wat die kachel betreft, lees eerst de foutcodes uit. Klinkt als een kacheltemperatuursensorprobleem. Kijk bijvoorbeeld of de buitentemperatuursensor niet tegen de radiator hangt ofzo.

Julius C.

Uhmuhm...deze auto is ooit van Pipo de Clown geweest (ik blijf het roepen) ik heb b.v. de cruisecontrol en dingen zoals pompmotortje van de achterwisser uiteindelijk in spiegelbeeld moeten aansluiten dus min bleek plus e.d. (heb ik al een paar topics aan gewaagd).

Ergo, ik kloot vrolijk door!

Mijn idee qua airco: leidingen worden koel, niet koud en ik heb de boel laten bijvullen maand of 4 geleden. Alles werkt, maar omdat er te weinig koelmiddel in zit, slaat de boel uit ter bescherming van het systeem. Er zit of ergens een lekje, of door de koelingsproblemen bij Parijs begin mei is het systeem leeggeraakt. IK gebruik sowieso airco weinig, dus het kan ook affakkelen systeem zijn, dus reguliere leegloop) Als ik namelijk de ECC niet gebruik (autostand of handmatig airco inschakelen) maar alleen blower is er niets aan de hand. Weerstand, relais, fanmotor en trapmotortje zijn allemaal al vervangen...
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

MrCain

Nou... je temperatuurmeter is in einder geval weer in orde  :eusa_dance:
Je kachel probleem is weer een beetje moeilijk om zo via het forum te "repareren"......
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!