Mistlampen V50

Gestart door Bouke, 14-07-2012 11:20:18

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Ik vroeg mij af of de mistlampen die volgens mij met leds zijn in een 850 bumper passen.Deze geven iig een bulk licht en ze zijn ook rond van vorm.En kan het of zou je veel moeten aanpassen??

innocenti

De mistlampen compleet met behuizing weet ik niet. De reflectoren van mijn V70 mistlampen worden in meerdere Volvo's gebruik. Mijn reflectoren waren kapot en zijn van een S60. Hiermee kan je misschien verder zoeken.

Mistlampen van de 850 heb ik nooit uit elkaar gehaald. Dus weet niet of dezelfde reflector wordt gebruikt.

elianmars

Citaat van: innocenti op 14-07-2012 11:25:50
De mistlampen compleet met behuizing weet ik niet. De reflectoren van mijn V70 mistlampen worden in meerdere Volvo's gebruik. Mijn reflectoren waren kapot en zijn van een S60. Hiermee kan je misschien verder zoeken.

Mistlampen van de 850 heb ik nooit uit elkaar gehaald. Dus weet niet of dezelfde reflector wordt gebruikt.

De mistlampen van de 850 zijn totaal anders dan van de V70N/S60.

Hoe het zit met de V50 lampen weet ik niet. Ik weet wel dat ik me ook al een tijdje afvraag of het mogelijk zou zijn om de drl van de V50 in mijn wagen passend te krijgen  ;D

innocenti

Citaat van: elianmars op 14-07-2012 11:28:02

Hoe het zit met de V50 lampen weet ik niet. Ik weet wel dat ik me ook al een tijdje afvraag of het mogelijk zou zijn om de drl van de V50 in mijn wagen passend te krijgen  ;D
De reflector van een V70N/S60 zijn identiek aan de V70 classic. De behuizing niet. Maar de lampen zitten iin de reflector.

elianmars

Citaat van: innocenti op 14-07-2012 11:31:02
Citaat van: elianmars op 14-07-2012 11:28:02

De reflector van een V70N/S60 zijn identiek aan de V70 classic. De behuizing niet. Maar de lampen zitten iin de reflector.

Oh, dat bedoelde je  :eusa_doh:

innocenti

Yep. Excuses als mn verhaal niet helder was.

Ik heb ook zitten denken de dagrijlampen in mn v70 mistlampen te bouwen. Maar nog geen tijd gehad de constructie te bekijken om het om te zetten in de behuizing van de V70 classic mistlamp.

elianmars

Citaat van: innocenti op 14-07-2012 11:39:34
Yep. Excuses als mn verhaal niet helder was.

Je verhaal is wel helder (blijkt na nogmaals lezen), ik heb weer eens niet goed gelezen  :eusa_shhh:  ;D

Piere

Ik denk dat je makkelijker af bent met gewoon een aftermarketsetje te bestellen. Die dagrijverlichting gaat nooit passen, diameter is groter om te beginnen...

En ze zijn zo lelijk als iets :-X ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/