Mark stelt zich voor!

Gestart door Elmo, 19-07-2012 22:27:49

Vorige topic - Volgende topic

Elmo

Hallo, ik ben Mark en woon in het mooie Groningen. Heb sinds maart een leuke Volvo 855 2.3 t5 DOP automaat uit 1994. Hij heeft inmiddels 391.000km gelopen en mag dus binnenkort volgas nu hij eindelijk ingelopen is ;D

Kheb volgende al aan de auto gedaan,

km-teller tandwieltje vervangen(dus ook gelijk weer op originele stand gezet ;) )remschijven+blokken voor vervangen, remklauwen rondom in hammerite goud geverft. witte zij-knippers, carterventilatie schoongemaakt, klopsensoren afgesteld, vacuum slangen vervangen, lambdasonde vervangen enz  enz... was wat achterstallig onderhoud maar dat was bekend bij de aankoop. (prijs was daar ook naar).

Verder help ik een vriend van me met reparaties/onderhoud die 2 850's had, en nu inmiddels 1 van de 850's ingeruild heeft voor een v70-classic t5.
Door hem ben ik ook volvo gaan rijden....... haha rijdt gewoon super die Volvo's

foto's

Wat niet kan, is nog nooit gebeurd!

Douwe

Welkom "noorderling" veel plezier met je Roffel.

Mooie kleur trouwens.....
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Miel850

Welkom roffelgenoot.
Inderdaad een mooie kleur en ook de titans (en geen spoiler) staan hem goed.

Gr.
Miel
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Elmo

Ik wel er nog wel een keer een spoiler op hebben, en een extra pijp er onder lassen :laugh:. Niet voor het geluid maar voor de styling zegmaar!
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd!

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

FGG

Welkom op 't Forum, Mark.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Julian

Welkom Mark!

Mooie Titan velgen inderdaad, mooie xenon en grill aan de voorkant. Leuk dat je de roffel weer zo netjes hebt gemaakt :)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM