dashboard-kastje kapot

Gestart door robin, 03-09-2004 23:29:03

Vorige topic - Volgende topic

robin

Voor mijn net aangeschafte 850 estate (1994, geen bijrijders airbag) ben ik op zoek naar een nieuwe klep voor het dashboardkastje. Kleur oak. Het sluit-mechanisme is kapot. Misschien weet iemand of de bekleding van het deksel ook losgehaald kan worden. In dat geval mag het ook een andere kleur zijn. Is het moeilijk om zo'n nieuw deksel te monteren?
dank en groet,
Robin

s©ub@

tsja.. moeilijk monteren...

4 schroefjes en 2 klemmetjes lijkt me nog wel te doen huh? ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

s©ub@

wat makkelijker is is gewoon een nieuw slotje bestellen bij de dealer of op een sloop; dat zal het geld niet zijn en die kun je gewoon in je bestaande dashbordkastklepje (scrabble?) monteren...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

robin

Wist niet dat dat kon. Inderdaad wel zo handig. Dank voor de tip.

denkweb

Vermoedelijk is het welbekende palletje afgebroken, deze is ook met de kneedbare lijm (gum) van Pattex prima te herstellen!

Raf

Citaat van: denkweb op 04-09-2004 07:51:55
Vermoedelijk is het welbekende palletje afgebroken, deze is ook met de kneedbare lijm (gum) van Pattex prima te herstellen!

jaja, ikke geprobeerd, ikke ni kunnen! ;D
ik heb gewoon een nieuw binnenwerkje gekocht! kostte niet echt veel maar ik weet het juiste bedrag zo direct niet.

Raf
De gustibus non disputandum est!

Hen3

Citaat van: denkweb op 04-09-2004 07:51:55

Ik heb er destijds een metalen pinnetje in gemaakt. Werkte weer als een tierelier! Alleen jammer van dat gat in de voorkant waardoor de schroevendraaier moest om de klep open te krijgen...  :-\