cruise control ... auto is niet voorbedraad.

Gestart door Eddy-E, 31-07-2012 19:36:31

Vorige topic - Volgende topic

Eddy-E

Kan ik evengoed inbouwen?
Ik bedoel is de draadboom ook vrij makkelijk aan te leggen of is dit kansloos?
Geen stekker bij stuur en geen relaisvoet wel grijze stekker in motorruimte maar zit maar 1 kabel aan (een dikke blauwe)
850 2.5 10v 94

Lex!

Wat voor type 850/v70 heb je het precies over?
855 GLT
Mods: Magnecor Competition, Denso Iridium, MSD Blaster, VVIS-tuning, K&N inlegfilter, vlakke gasklep, Koni geel, Eibach Pro-kit, veerpootbrug voor, R Nivomat en stabi achter, 302 mm Zimmermann Sport, variable interval ruitenwisser,3e bankje, cruisecontrol, SIPS-bags

Lex!

855 GLT
Mods: Magnecor Competition, Denso Iridium, MSD Blaster, VVIS-tuning, K&N inlegfilter, vlakke gasklep, Koni geel, Eibach Pro-kit, veerpootbrug voor, R Nivomat en stabi achter, 302 mm Zimmermann Sport, variable interval ruitenwisser,3e bankje, cruisecontrol, SIPS-bags

Eddy-E

Een 94 850 2,5 10v.
Helemaal niets elecrtisch....
Geen relaisvoet voor r102 en de rest ook niet..
Las dat Haasje hier ervaring mee heeft.
850 2.5 10v 94

haasje

Klopt, er zijn blijkbaar een aantal auto's in omloop die zo goed als niet of beperkt voorbedraad zijn. Ik heb een aantal gezien waar de relaisvoet voor een van de J-relais ontbreekt (nodig voor oa electrische ramen), maar ook waar zowel dit relais ontbreekt als ook de voetjes voor relais 101/102 (CC-relais) De voet voor het J-relais bijmaken is nog te doen, als de cc niet voorbedraad is is dat erg veel werk, dan mis je namelijk overal de aansluitingen (schakelaar bij stuur, pompje). Om dit er "even" bij te maken is eigenlijk niet te doen.

Eddy-E

Citaat van: haasje op 01-08-2012 09:59:02
Klopt, er zijn blijkbaar een aantal auto's in omloop die zo goed als niet of beperkt voorbedraad zijn. Ik heb een aantal gezien waar de relaisvoet voor een van de J-relais ontbreekt (nodig voor oa electrische ramen), maar ook waar zowel dit relais ontbreekt als ook de voetjes voor relais 101/102 (CC-relais) De voet voor het J-relais bijmaken is nog te doen, als de cc niet voorbedraad is is dat erg veel werk, dan mis je namelijk overal de aansluitingen (schakelaar bij stuur, pompje). Om dit er "even" bij te maken is eigenlijk niet te doen.
Dat was eigenlijk mijn vraag.
Het is dus kansloos met org Volvo zonder het voorbedraad gebeuren.
Misschien een aftermarket setje?
850 2.5 10v 94

Sbv

Eddy-E

Ja ook aan zitten denken , maar deze rijd op zich goed geen rammelende veerschotels en andere bij geluiden.. loopt als een zonnetje.
Misschien iets met g3..
850 2.5 10v 94

ulkeman

ik heb een complete kabelboom liggen van een 20v.
kun je daar iets mee?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Eddy-E

Citaat van: ulkeman op 01-08-2012 17:22:30
kun je daar iets mee?
Nee joh veel te veel werk.
Bedankt voor meedenken.
850 2.5 10v 94

ulkeman

Citaat van: Eddy-E op 01-08-2012 18:04:07
Citaat van: ulkeman op 01-08-2012 17:22:30
kun je daar iets mee?
Nee joh veel te veel werk.
Bedankt voor meedenken.

mwah veel werk?....

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Eddy-E

Denk ik?
Dacht dat je bedoelde de hele bedrading van de auto overzetten  :eusa_think:
850 2.5 10v 94