Forumtransport(je) Woerden - Bergen op Zoom

Gestart door pwberg, 11-08-2012 22:58:46

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Heb de eerste optie op de kofferbakmat van Kingfisher, onder voorwaarde dat hij komende week opgehaald kan worden.
De mat moet van Woerden naar Bergen op Zoom (donderdag overdag in Geertruidenberg of donderdag/vrijdag in Rotterdam Botlek) is ook mogelijk.

Iemand die hier iets in kan en wil betekenen?

Alvast bedankt.

EDIT: Mat kan worden afgehaald in Woerden (avond / weekend) of Utrecht (overdag).
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Om dit nog maar even subtiel onder de aandacht te brengen.....  :eusa_whistle:

Wil de mat graag hebben maar zie zelf geen mogelijkheid om op korte termijn naar Woerden te rijden.....  :eusa_wall:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

(\_/)
(O.o)

Galactica

Zeker weten?

Ik wil je mat wel ophalen in Woerden/Utrecht moet alleen even uitvissen waar en wanneer ik hem kan afgeven.

pwberg

Citaat van: Galactica op 16-08-2012 15:28:12
Zeker weten?

Ik wil je mat wel ophalen in Woerden/Utrecht moet alleen even uitvissen waar en wanneer ik hem kan afgeven.

zie PB  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)