850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Klopt Mike.

Ze verwijzen er naar. Maar de rest vergeten ze gemakshalve.
Dus het is niet het enige minpuntje dat deze auto heeft,  zoals ze zeggen.

Nogmaals, wil niet zeggen dat de auto slecht is, en of hij zijn vraagprijs waard is. Heb de auto niet live gezien.

moderators

** Mods Break **

Topic ALWEER opgeruimd. Hou het netjes aub.
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

CleVol

Bij het vegen was deze tip ook verdwenen:
http://link.marktplaats.nl/745961520
Een V70R met LPG en 300pk voor slechts 3500 vraagprijs.
Als ik zoekende was zou ik denk ik zeker gaan kijken.

)()()sT

elianmars

Citaat van: )()()sT op 03-02-2014 12:05:52
Ik niet. Geen LPi :D

Dat was, voordat de bezem er doorheen ging, ook mijn reactie.

303 pk met een Prins VSI installatie. Laat maar....

Laguna-S60R

Vervolgens werd hier ook een reactie geplaatst dat de 59 bak omgewisseld was door een 56. En dat LPG werd gebruikt om te cruisen en benzine voor t trappen.
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Sbv

Was ook iets met een andere handbak die erop gekomen is. M56 ipv M59 ?

CleVol

Voor mij wel nuttige info.
Een getunde v70r met LPG dus geen goede keuze.
Wel wat duurder http://link.marktplaats.nl/772591487
Ook LPG V70R of is LPG icm turbo niet aan te bevelen?

NinaPaul

LPG en turbo kunnen prima samengaan. Maar hangt af van het soort installatie en de inbouw.

Is veel te vinden over dit onderwerp in het lpg topic.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Johann

Citaat van: Laguna-S60R op 03-02-2014 13:00:48
Vervolgens werd hier ook een reactie geplaatst dat de 59 bak omgewisseld was door een 56. En dat LPG werd gebruikt om te cruisen en benzine voor t trappen.

Ja klopt. Post van meneer Schutten. Moderators zijn een beetje overijverig te werk gegaan denk ik.

Hans Duiven

Vandaag even langs deze jongen geweest

Voorbumper is overal beschadigd, voor de rest is de lak van de auto nog netjes. Geen roest, geen krassen in de lak of putten in het metaal.
Velgen zijn wit gespoten of met de roller gedaan. Verschil is niet te zien.
Lederen bekleding redelijk netjes. Bekende wangschade bestuurdersstoel, schimmelvormig op de
gordels van de achterbank  ???
Als gordelblokkade oplossing op de achterbank  aan de linkerkant zat nota bene een hangslot.

Men wist van mijn komst en de auto hing al even aan de lader, maar het starten verliep moeizaam,
geen tikkende klepstoters maar bij het uitzetten dieselt het 4 ton ervaren motorblok stevig na.

Ik heb de man een hand gegeven en hem er veel geluk mee gewenst.  ;D

NinaPaul

Soms vraag ik me af wat mensen van 1k auto's verwachten?

Ik zie steeds vaker commentaar op dingen als "gescheurde bumper" "steenslag" "velgen stoeprand schade" etc.

Als je voor 1k een auto in uitmuntende staat zoekt.... neem een schaalmodel ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

glenfiddich1983

Citaat van: Hans Duiven op 03-02-2014 13:55:06

Voorbumper is overal beschadigd, voor de rest is de lak van de auto nog netjes. Geen roest, geen krassen in de lak of putten in het metaal.
Lederen bekleding redelijk netjes. Bekende wangschade bestuurdersstoel, schimmelvormig op de
gordels van de achterbank  ???
Als gordelblokkade oplossing op de achterbank  aan de linkerkant zat nota bene een hangslot.

Men wist van mijn komst en de auto hing al even aan de lader, maar het starten verliep moeizaam,
geen tikkende klepstoters maar bij het uitzetten dieselt het 400 ton ervaren motorblok stevig na.

Ik heb de man een hand gegeven en hem er veel geluk mee gewenst.  ;D

400 ton? ;D
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

CleVol

Voor 1k heb ik mijn V70 gekocht maar ja er moest nog 1k bij voor achterstallig onderhoud.
Dat kan natuurlijk ook bij een 2k auto.
Die van mij vind ik nu best goed voor de ruim 2k die deze nu gekost heeft.
Zal er denk geen 2k voor terug krijgen maar weet nu wat ik heb, is al 6k km zonder problemen nu.

Galactica

Citaat van: glenfiddich1983 op 03-02-2014 16:03:34
Citaat van: Hans Duiven op 03-02-2014 13:55:06

gordels van de achterbank  ???
Als gordelblokkade oplossing op de achterbank  aan de linkerkant zat nota bene een hangslot.

geen tikkende klepstoters maar bij het uitzetten dieselt het 400 ton ervaren motorblok stevig na.

Ik heb de man een hand gegeven en hem er veel geluk mee gewenst.  ;D

400 ton? ;D

Heb deze wagen samen met Dirk bekeken. Stoelverwarming werkt niet, airco afgekoppeld, slot achterklep werkt niet, raambediening rechtsachter werkt niet, slotje dashboard kastje defect.Hangslotje was ons niet opgevallen. Blok liep prima, heeft ook duidelijk onderhoud gehad in het verleden (hoe ver geen idee, maar nieuwe motorsteunen) geen sludge aan oliedop, turbo spoelde netjes op, en orginele ferrita einddemper.

Heb hem toen laten staan in het kader van (kan vast beter) maar voor €1000,- (onderhandelbaar trouwens) is het lang geen slechte.