850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Powerpete

euh das de normale prijs voor zo'n ding henk... overal en nergens te vinden tussen de 4 en 5 tientjes... als t nou een Autoart 1/18 was voor die prijs..... :eusa_shhh:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Laguna-S60R

S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Hans Duiven

Laguna-S60R

S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Hans Duiven

Danny

De nieuwe marktplaats is maar wazig ofnie?
M.V.G D@NNY                          

StefanCJ

Citaat van: Danny op 24-11-2012 19:46:05
De nieuwe marktplaats is maar wazig ofnie?

Ik kan er iig maar moeilijk aan wennen (zal ook wel de leeftijd zijn  ::)) en ik mis de korte-link-functie.

Sbv

Ik heb ook nog wat moeite met wennen.

Automatic-freak

Vind er totaal niets aan, gebruik het nu ook nog maar weinig ... terwijl ik vroeger toch minimaal een uur of twee op marktplaats kon kijken.

Ach ja, nu maar een beetje meer op de forums rondhangen (is ook nog goedkoper) ;-)

Jan_D.

Citaat van: Jan_D. op 04-11-2012 15:09:17
Citaat van: 850Tim op 04-11-2012 12:36:14
Citaat van: maruska op 04-11-2012 12:26:25
heb je die niet meegeleverd met de auto ? :(

Nee, die goser waar ik m aan verkocht die zei dat ie geen handelaar was maar was het wel.......lees geen liefhebber! Ik vertrouwde hem niet......
Als ie bij een echte liefhebber komt te rijden dan kan ie de historie zo krijgen.

Die man* heeft ook mijn -bij de dealer ingeruilde- R gekocht in feb 2011 om die een paar maanden later weer op MP te zetten (voor flink wat meer dan die bij de dealer kostte). Ruim een week geleden heeft de wagen opnieuw te koop gestaan, nu bij een garage in Ede. Met oa andere knippers en radio. Sinds 26 oktober heeft de R weer een nieuwe eigenaar. Mocht de nieuwe eigenaar dit lezen en info wensen: stuur me maar een PB.

Jan

*) =Degene die de rode R van Tim te koop heeft staan.

Het blijkt dat de zwarte R in oktober is gekocht door een ander autobedrijf in Ede. Weer te koop dus; iets duurder nu, maar wel goed gepoetst!!

V70geRwin

Citaat van: Jan_D. op 26-11-2012 13:49:23
Citaat van: Jan_D. op 04-11-2012 15:09:17
Citaat van: 850Tim op 04-11-2012 12:36:14
Citaat van: maruska op 04-11-2012 12:26:25
heb je die niet meegeleverd met de auto ? :(

Nee, die goser waar ik m aan verkocht die zei dat ie geen handelaar was maar was het wel.......lees geen liefhebber! Ik vertrouwde hem niet......
Als ie bij een echte liefhebber komt te rijden dan kan ie de historie zo krijgen.

Die man* heeft ook mijn -bij de dealer ingeruilde- R gekocht in feb 2011 om die een paar maanden later weer op MP te zetten (voor flink wat meer dan die bij de dealer kostte). Ruim een week geleden heeft de wagen opnieuw te koop gestaan, nu bij een garage in Ede. Met oa andere knippers en radio. Sinds 26 oktober heeft de R weer een nieuwe eigenaar. Mocht de nieuwe eigenaar dit lezen en info wensen: stuur me maar een PB.

Jan

*) =Degene die de rode R van Tim te koop heeft staan.

Linkje?

Het blijkt dat de zwarte R in oktober is gekocht door een ander autobedrijf in Ede. Weer te koop dus; iets duurder nu, maar wel goed gepoetst!!

Jan_D.

EdenAli